Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
ab: låter spännande med gemensamma bekanta! Maila mig vem! Jag tycker det är jätteroligt med "världen är så liten"-historier
Sweet coffe bar (eller vad den heter ska tydligen ha gigantiska chokladbollar, så jag tycker att dte låter som en bra idé! =)
Tezz, jag brukar läsa ikpp hemma nån kväll i veckan (de har ju stängt av alla bloggar så vi komem rinte åt dem från jobbet )
nej jag håller på att göra en kokbok. Skall ge bort familjens favoritrecept till studenten i hushållet
Ställer min fråga igen....
Jag har lagt upp två bilder på vår tomt i min blogg, är det förresten någon som läser den eller skriver jag för tomma öron?
Tezz: *skäms* jag visste inte ens att du hade en blogg... Kan du skicka mig adressen?
jag läser, jag har blogkoll så jag får en hint varje gång det är ett nytt inlägg
addiz: Det stämmer, deras chokladbollar är verkligen enorma!
Linum: Jag mailar över adressen!
Bad news...
M:s mor har fått en stroke. Som tur är upptäcktes det väldigt snabbt, så förmodligen är det ingen större fara. M är ju orolig naturligtvis...
Blir väl en tur ner till Skåne imorrn då.
Fy va läskigt. Klart M är orolig. Orkar du åka bil med ryggen?
Linum: Oj, va jobbigt! Hoppas att hon mår bra trots omständigheterna. Sånt är alltid läskigt!
Hej på er.
Härlig dag idag! Det är så vackert vid den sjön som är strax efter Tollered (mot Asås hållet) när jag åker till jobbet på morgonen. Önskar jag hade tid att stanna och ta ett foto... tiden är väl iofs inte det värsta, utan att jag är på "fel" sida E20.
Abbe: Är du arg på din muffinsform får du gärna kasta den åt mitt håll
Tezz: Jag kikar in på bloggen då och då. Typ varannan dag.
Nån som kikar på min blogg?
En annan fråga.. ni som bor i hus, vad har ni för elavtal? Dags att göra omval för våran del, har kikat en del på Elpriskollen men är för trött i skallen för att få ihop det.
Mmmm är jättegodissugen.. får gå ner o leta efter nåt sött... hihi
Hur mår alla magar i gruppen förresten? Här är det high life hela dagarna, häromdan sparkade han/hon till så hårt att det kittlade ordenligt i armen o jag hoppade till... min arbetskamrat (ja jag har en sådan nu!! *glad*) fnissade gott...