Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ab: Avokado var bra. Jag köper aldrig det, hur vet jag om den är mogen? Ska den vara hård eller mjuk? FInns det nått mer som passar?
mango och räkor gillar jag. köp fryst mango på ica.
avacado skall vara rätt fast men inte mjuk. Hårdare än den du har till guacamole. Fråga dem i fruktdisken- de vet
fasiken vilken bra arbetsdag. Så där effektiv o resultatfyld. jag är med o skapar ett nytt datasystem. jag är beställare. o idag fick jag se det för första gången. fasiken va bra det var!
Låter bra Abbe. Kul med såna dagar.
Själv var jag på Utv.samtal. Jag tyckte att det gick bra...
Vi pratade om allt möjligt, bla. om ER. hahahha Linum's M hade berättat om oss.
Nu ska jag hem och göra ett kort till min kompis. Bara för att...
Kram på ER
Hej tjejer!
Har en skit-och-piss-dag idag (igår också för den delen) men det är skönt att läsa alla era positiva tankar och upplevelser som ni skriver om =)
Tisdag nästa vecka kan funka, ska bara hämta lite kläder på Teaterbutiken så är jag nog ledig sen.
Nu ska jag äta glass till middag och bara tycka synd om mig själv ;) Ingen j*vla GI idag! *slår näven i bordet*
*kram på er*
Hej
Låter trevligt med fika, tyvärr kan jag varken mån tis eller ons nästa vecka. Tveksamt om tors o fre. Tors är ju helgdag o har planer på att åka till Halmstad, och fredag jobbar jag nog.
Addiz: Skickar postiviv energi *bort med skit o piss-dagen*
(säger hon som oxå hade en sån dag...)
Kram!
God morgon snyggingar
Hoppas pissdagen försvann i glömskans töcken. Åt helsike med GI och ersätta med glass till middag tycker jag var en perfekt idé.
Igår var jag på planering inför lördagens fest. Vi blir 80 personer så det skall bli himla skojigt. Sen åkte jag hem, fixade lite, pratade med ledsen tonåring o så somnade jag gott.
Idag blir det träning på lunchen o hem ganska tidigt. Skall sitta på trappan, dricka vin o njuta av solen hela kvällen.
...och diagnosen blev:
*trumvirvel*
Diskbråck. Tjohoo! Snygg kiropraktor också. Tur att jag inte rakade benen innan... *fniss*
Linum: Oj! Blir det operation? Har en kompis som haft 3 olika diskbråck och opererats 2 ggr.
God morgon förretsen!
Ab: Kul med fest!
linum- är det skönt att veta? vad gör de nu? Operarar man diskbråck?