Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hej Linum. Hur mår du? Är det någon förbättring på gång? Vad skall de göra med dig??? Min kollega har haft samma sak- akuten,morfin o hela baletten. Har du fått röntgentid?
bauti var sugen på att komma förbi på söndag. Hon behövde koppla av salongtjohejet
Jag har inte blivit röntgad. Har träffat tre olika läkare nu, och det se säger är att det är lumbago (ryggskott) med ischias. Det läker ut av sig självt. Jag är mycket bättre idag, men krampen stör mig...
Har haft ont i ryggen i så många år, så det stör mig inte så mycket längre. Blir mest förvånad när jag INTE har ont
Jag har hittat ett hus som vi vill ha!!!
M är också helt eld och lågor.
hmmm... du är för ung för konstant smärta tycker jag. En ryggklinik som tittar på hela dig o rättar till problemen vore ju en idé. vad har ni företagshälsovård *ger mig inte*
Jag ska kolla upp allt det där. Första problemet med mig är att jag är överrörlig. Det får man alltid bassning för när man är hos en läkare eller nappapparat (fniss).
Har tid hos en sjukgymnast imorgon. Ska ställa en del kloka frågor och få en del kloka svar tillbaka. Det är träning och åter träning som är grejen. Fast då är det ju bra om man kan röra sig...
Duktig patient! O se till att du har en bra ryggdoktor som du alltid har så du inte får nya varje gång
Så dricka vin på stan är inte att tänka på idag
Det hade varit väldigt trevligt! Problemet är bara att jag inte kan gå, fast man sitter väl oftast när man dricker vin
Fredag eller lördag däremot kan jag tänka mig att dricka vin! Tänker inte ta några mer värktabletter. Blir ändå bara sjösjuk och trött av dem.
det skall bli bra väder i helgen så passa på att dricka vin i solen. jag har samlat mitt gamla gäng på fredag så vi skall på AW o käka middag. På lördagen blir det 40-års kalas. o sändag pyssel
Trevligt med bra väder! Då blir det nog våfflor på balkongen.