Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag i dag?
Jo det är Linums fördelsedag!
HURRA! HURRA! HURRA!
GRATTIS LINUM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ab, det var fullbokat den 10 maj! Fasen också! Hade varit skoj att stå tillsammans. Ska maila och kolla om det finns nån sorts reservlista man kan stå på om det blir avbokningar. Kanske inte så fet chans.....
Jag ska iväg på kurs snart, kommunikation och konflikthantering med den mentala coachen Michael Södermalm. Ska bli intressant!
Ikväll är det fix och fej hemma igen, ska flytta några möbler och plocka i ordning på övervåningen.
Kram på er!
ja det hade varit kul. Tjata lite på dem
Lycka till med köket. nyfiken som vanligt
*sjunger med min vänaste röst*
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!
Grattis LINUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis Linum! *rasslar pom-poms för Linum* *kastar konfetti*
Och jag förväntar mig att ni alla kommer upp på skidsemester om vi flyttar till Åre ett tag =)
*spottar ut konfettin ur munnen*
TACK!!! Härlig födelsedag med extra mycket kramp i högerbenet.
Fick fina presenter i alla fall och solen skiner. Bättre än så kan det väl knappast bli? (eller ja...)
Addiz: Klart att man kommer och hälsar på i Åre! Nu har vi stående invitation till både Jämtland och Tanzania nästa vår. Hur ska man hinna med det?.. *fniss*
ja Åre kommer vi definitivt till. After ski på Dippan med odrägliga bratz
Hur mår du Linum. Kramp, men har inflammationen släppt ?
Ischiasen känns ju fortfarande rätt mycket, men det som är värst är ändå krampen i högerbenet... Jag kan gå ungefär fem meter utan kryckor tills jag får kramp. Sedan måste jag sitta ner.
Men men.
Grannen var just uppe med en bukett tulpaner till mig
Hej tjejer!
*sjunger med hes stämma* "Jaaaa måå hon leeva! Jaaa måå hon leevaa uti hundraade åååår! Hurraa, hurrra!!!"
Grattis Linumtösen!
Är lite glad idag... är fortf. hemma sjuk, men rösten är tebax och tur är väl det... vet ni vem som ringde mig nyss???
Jag ska på intervju nästa månad!!!! *gör vågen* *spännande*