• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Addiz

Ab: ja, är fortfarande på att flytta! Kräks på mitt jobb

• Ab fab

Addiz... ´förstår men tycker fortfarande att det är synd att du skall flytt ifrån oss ;-( det skall vara en gråtande gubbe....

• Linum

Addiz: Du måste vara lycklig. Innebär det att du behöver flytta, så kommer vi och fikar hos dig ändå... Så det så!

Nu får jag snart tårta! Yippe!

• Nibla

Ab,
    Har funderat lite över Bellevue och hänger nog på. Var ska man anmäla sig? Vad kostar det? Kan man sälja alt möjligt? Vad går bäst och sämst? (Så man vet vad för "dynga" man ska ta med sig) Haha!

Ikväll målade vi (läs: jag) klart köket, sen städade vi undan allt slipdamm, alla verktyg och började plocka in i skåpen. ÄNTLIGEN känns det som man fått sitt hem tillbaka!

Bebisen rör sig en massa, har gjort hela kvällen. Om man ber snällt kanske den kan sparka så N får känna....
    God natt på er!

• Frujj

Godkväll/Godmorgon (för er som läser imorgon... ehh idag.... hihi)
    Linum: Grattis på födelsedagen!!
    Bauti: Sorry att jag inte kunde komma i söndags, vaknade först kl 12 efter bröllopsfesten på lördagen och sen var det dags att åka o hämta barnen o sen var klockan sena kvällen.

Kan berätta mer om det i nåt mail...

Imorgon ska jag på vattengympa!! Kul, (hoppas jag...)

Ses o hörs!
    Kram!

• Frujj

Irriterande. Skrev ett inlägg o det försvann!

• Frujj

Nibla: Visst är det mysigt med buffandet i magen!
    Idag när jag satt på jobbet så var det värsta boxningsmatchen i magen så jag lyfte lite på tröjan o då såg jag sparkarna genom huden! Det var lite kul!

Tezz: Krya på halsen. Låter som om det är dags att uppsöka läkare.

• Frujj

Usch, vi verkar ha fått möss i väggarna i köket. Bläääääääääää!! Hörde hur det krafsade häromdagen och idag hittade jag musbajs under vasken. Ska nog ringa Anticimex imorgon!!

Gonatt!

• Ab fab

Tjingeling. Frujj kul att höra från dig. Ser fram emot bröllopsrapport.

Loppis
    www.bellevuemarknad.com/
    Hlet ok ställe. Prynadsssaker, smink men inga kläder är mitt tips

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....