Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
jag har vidarebefordrat till nibla
Ab: Så det är inte kostym som gäller där?
Addiz: Kanske så kommer jag, men isåfallbara för att kika på er! Vill själv bli av med massa grejer så det inte blir så mycket när vi flyttar.
Ska bli så trevligt att träffas er och fikamysa imorgon!
nja kostym används av en del- legal, företagsledning, Risk management. Men sen är en stor del av personalen it-support o där har de inte så
Håller med Tez: ser fram emot att träffa er i morgon , måste få gnälla av mig om mitt jobb :/
tar med mig de stoooora öronen
Hemma igen efter en tur på stan. Kiropraktorbesök och lite shopping! Tur att man har kryckor så att det är synd om en...man får gå före i kön till provrummen och så Hohoho En klänning, ett par leggings, en topp och 2 par shorts (ett par till M) blev skörden. Så mycket har jag nog inte handlat sedan jul... *fnissar*
Jag tar också med mig de stora öronen imorrn. Tillsammans med de stooora ögonen. Vill glo lite på era magar, bullisarna!
jag skulle skriva att du kunde låna mina ögon från idag. hells angels åt lunch på samma ställe somjag. gissa om jag hade tefat
Hej
Såg att ni skulle fika i morgon. Ni får ha det så gött. Jag hinner inte.
Som grädde på moset har jag fott ett stenskott som täcker HELA vindrutan, det är bara att beställa tid för byte.
Aj då bauti, vilken otur!