Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ang. yoghurten... det stod nämligen att det skulle vara grekisk i glassen, men de hade bara jättestora paket så jag köpte turkisk istället! Får se om det blir godare eller inte när jag kommer hem! Hihih!
Åh, vad ni är gulliga!! Känner mig inte det minsta gullig utan som en valross. Tycker alla andra gravida bara går med en mage, att det inte syns på andra ställen att de är gravida..... Min skräck är att gå upp lika mycket som min mamma gjorde, dvs 30 kg.
Ok, då hittar jag!
Hade lovat N att åka och tvätta bilen efter jobbet, men jag skiter i det.....vill hellre till antingen Format eller Arkivet. Hehe!
Nibla: Du är en gravid kvinna som ska skämmas bort, klart du ska gå och handla pysselsaker istället för att tvätta bilen!! Och fika med oss också förstås! Hihi!
Nibla: tror att Format har rea
Nibla: Pyssel är bra för själen...
Själv ska jag till Arkivet o lämna tillbaks min skärare... Skulle nån mer ha nåt ifrån grand parfymeri??
Kolla: format.blogg.se/
Dagens test
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0
Jag var en bulldog.... hmmmm.....
Jag är en berner sennen. Har gjort det här testet för något år sedan, och har för mig att jag var samma voffsing då
Jag blev en Engelsk bulldog! När jag läste beskrivningen på hunden, åh vill ha! hihi! Kanske ska flytta ut min allergiska make i garaget sedan när vi flyttat och byggt klart allt!
Jag är en Cocker Spaniel.
"stor aptit på livet och lika stor aptit på mat"