Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
.... och på tal om min bransch så JAJA men bra tallriksmodell någon (Linum?) skrev om förut
Man måste få lite näring till själen oxå...
hmm vad konstigt mitt förra inlägg blev. Inte meningen att skrika jaja, hmm funderar på vad det var jag skulle skriva. Iaf att det var en lustig tallriksmodell!
Frujj: Opponerar du dig mot min tallriksmodell? Är inte tårta det ultimata födoämnet?..
Godnatt alla sötnosar!
Hej tjejer!
Håller med några av de föregående talarna: mitt dåliga humör blir som bortblåst!
Och angående Åre: klart alla som vill komma och hälsa på är jättevälkomna! Alla är välkomna hem till mig, så var inte rädda för att fråga! Men håll tummarna för att jag kommer in på skolan! =)
Linum: nä jag skrev ju att tallriksmodellen du skrev om var en bra tallriksmodell för själen
hihi
Ha en jättetrevlig valborgshelg allihopa!
Ja nu vet jag!
Jag skulle skrivit: ...jajamen, bra tallriksmodell... inte JAJA men
hmm måste vart fel på mitt tangentbord just då
Fast det kan ju bli en tallriSKmodell oxå....
Godkväll
Låter som ni hade en trevlig fika. Synd att jag missade er. Idag har det varit jättevarmt på jobbet eftersom de har ännu inte fått igång kylsystemet efter ombyggnad. Jag orkade bara inte sätta mig i en varm bil och åka till gbg. Och tur var väl det kanske för jag var så trött och var tvungen att lägga mig en stund och sova när jag kom hem.
Addiz: Tråkigt om du flyttar långt bort från oss, men håller ändå tummarna för dig.
På tal om glass (som ni har snackat om idag) så är det min nya craving. Maken börjar nog tröttna på mig snart när jag måste åka vägen om affären för att köpa en 88:a
*mums*
God morgon
Nynnar kungssången o sneglar på skumpan. Är en sväng på kontoret men snart bär det av mot champagnefrukost. Efter 20 år så firar jag fortfarande Valborg med mina studentkamrater. Fast numera så är det en expanderad och förändrad skara. Vi brukar varra ett 100-tal som dricker skumpa på valborg. Vi är där bauti gifte sig. Senblir det lunch på stan. Vi vinkar högljutt till studentparaden o larvar oss i största allmänhet.
R o jag har en liten speciell dag. Fem år sen han första gången sa "jag älskar dig"
God morgon tjejer?
Tack för fikat igår. Är så där pigg idag. Hoppas att det blir bättre. Har en lång rad med saker jag vill göra idag.
Jag vill ju inte att Addiz ska flytta egentligen. Men jag håller tummarna för henne, dessutom så är hon BARA borta i två år. Och vi kan hälsa på henne massor.
Ab: va gulligt att du minns det. Kommer inte alls ihåg när J sa det. Men sen så hade vi inte alls lika romantiskt början på vår förhållande.
Morsning!
Tack för trevlig fika igår! Saknade er som inte var med. Har lagt upp tre dåliga mobilbilder på Fikasugnabloggen!
Usch... har blivit förkyld igen... snötit mig en miljar ggr. bara på morgonen. Tack o lov för Lambi mjuka servetter!
Fick provsmakat min hemmalagade chokladglass igår... *mumma* Fast man måste vara en stor chokladälskare, för den var maffig, men som sagt, det var inget problem för mig! Hihi!
Är det nån mer än jag som ska jobba på fredag?