Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Linum,
Bollen är rund. Klantigt av Trelleborg.
Fin upphämtning av IFK.....
Picknick låter kul!
Nibla: ...och Helsingborg vann, så maken är liiiite blad i alla fall!
Jag sitter och sträckläser en bok till. Bakom stängda dörrar. Den handlar om incest och är väl sådär... Hon som råkade ut för det anklagar hela rättssystemet för att inte ha reagerat, när det är precis det de har gjort...men det är kanske liiiite lättare om man som utsatt inte blånekar hela tiden. Vad ska rättssystemet göra? Läsa tankar?
Linum: Brrr... incest! Kommer att tänka på jävulen i österrike... brrr... Han som låste in sin egen dotter!
*suckar djupt*
Är så trött på detta med jobbet så jag tror att jag spyr snart... Tänk, hade jag vetat vissa saker tidigare så hade jag agerat tidigare... det känns som det var flera år sedan jag i vintras satt och funderade på detta med jobb... nu har jag ju igentligen inget val och då FINNS det tamej faen inga jobb! Satt och letade igår, jättefina jobb, MEN... det ena ligger för långt bort i Halland, det andra var ett mammavick, det tredje var deltid och det fjärde var uthyrningsuppdrag...
*suckar igen*
Sök mammavick i alla fall. Det kan ju faktiskt vbara så att det finns chans till förlängning eller fast tjänst efter vicket är slut. Då har du ju lite tid på dig att hitta annat också.
Linum: Känns inte så lockande att hamna i samma situation som jag är i idag... detta är ju en mammavick...
Det längsta mammavick jag någonsin hört talas om... Ska hon aldrig komma tillbaka?
Tänk på att det alltid finns chanser att bli upptäckt någon annanstans. Man måste våga chansa också, annars blir man fast i ett ekorrhjul.
Om det inte finns några jobb att söka, sök det du kan, skicka ut spontanansökningar till företag med stora växlar (om det nu är det du vill göra). Lägg ut dig på alla sajter du kan tänka dig.
Du funderar inte på att läsa vidare till något? Det finns kanske lite större möjligheter då. Ekonomi kanske? Ekonomiassistentjobb finns det ju gott om.
Ni har mail...
Nu är jag tillbaka ifrån lunchen!!!inte precis nu, men för en timme sen. Är så trött och seg nu. vill ju ligga i solen idag. Så jäkla varmt! Underbart.
Tezz: sök jobben. Om inte annat för erfarenheten på att komma på intervju.
Mammaviken tycker jag oxå att du ska söka.