Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ab: Ja, då har man ju nått att jobba med! hihi! Jag tänker iaf. inte göra som när jag alldelles ny tackade ja till första bästa bud till detta jobbet! Hahaha! Jag måste varit en dröm för företaget!
Det ska jag säga nästa gång jag löneförhandlar. 32000-35000. Det vill jag ha i lön. Det är ju bara 10000 mer än vad jag har idag - det måste de väl ändå gå med på?!!
hänvisa till mig Linum så fixar vi det
nu skall vi på lunch snart. båttur över till eriksberg. Sushi hoppas jag det blir men jag nöjer mig med vad som hlest bara jag får åka båt
Åh! Sushi på Eriksberg. Det finns iget bättre!
Rolig historia kommer här:
Abbedissan kallade samman alla nunnor i klostret och sade till dem:
"Jag måste meddela er alla om att vi har fått gonorré i klostret."
"Tack gode gud", säger en äldre nunna längre bak, "Jag är så trött på Chardonnay."
Pax vobiscum!
Abb: Mysigt med båttur!
Linum: Den var bra! Hihi!
Här kommer en till med Nunne-tema:
En buss full med nunnor körde dessvärre av alpvägen och hamnade nere i en ravin. När de kom upp i himmeln, stod St. Per i porten och sade:
- Alla i ett led tack systrar. Detta är en formalitet, så jag nöjer med att ställa er alla en fråga.
Han vände sig mot nunnan som stod först i ledet och sade:
- Har du Syster Agnes någonsin rört vid en penis?
- Ja en gång när jag arbetade på sjukhuset nuddade min ena hand vid en.
- Nåväl du får skölja handen i vigvatten och sedan är du välkommen in. Sedan sade han till nästa nunna i ledet: - Har du syster Britta någonsin rört vid en penis?
- Ja en gång nuddade min fot i en penis när jag klev över en man som låg på stranden.
- När du har sköljt foten i vigvatten är du välkommen in.
Vid det här laget hade det blivit oroligt i ledet och en nunna trängde sig fram till St. Per.
- Varför har du så bråttom syster Harriet?
- Jo, om jag nu ska gurgla med vigvatten så vill jag gärna göra det innan Syster Benedicte sätter sig med röven i det.
åh, tack Linum! *klappar på kinden*
Ska möta M inne i stan sedan. Tänkte ta med honom till caféet där i var senast och dricka en milkshake! Mums!
linum: Det låter mysigt det! Fick veta nyss att jag ska tydligen bli bjuden på mjukglass med chokladsås till eftermiddagsfikan av en kollega! Visserligen "bara" från McDonalds, men det är gott ändå!
Jag tänkte på en sak, alla ni som ganska nyligen bytt jobb... När det var dags att skriva kontrakt och så... tog ni upp saker som uppsägningstider och antal semesterdagar och sånt? Ska det stå i anställningskontraktet?
Trevlig helg på er allihop!
Nu drar jag in till stan.