Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
wow vilken babe du kommer att vara i hatt o handskar. Ta bilder så jag får se
Addiz, vännen! Jag lider med dig... Ta nu hand om dig. Om jag är hemma nästa vecka kan du komma hit och sitta på min balkong, så pysslar jag om dig Nu måste du tänka framåt och positivt. (J*vla chefer, jÄvla jobb är inga positiva tankar...)
Ni andra: Hällu
va kul att vi skall ses i morgon. Vilket väder det skall bli.... när jag kommer hem så skall jag bada, dricka frozen mangoamrguritas o måla tånaglarna tror jag.
Köpte Absolut mango i Oslo. den smakade inte alls dumt,s er fram emot att R skall leka Tom C i helgen.
Va kul med lite folk här idag!
Nibla: Va gött att ha en sån dag när man känner att allt är toppen! Njut! Och du... du e en vacker tös!
Addiz: Låter coolt med outfiten, glöm inte ta kort! Precis som de andra här så vill jag gärna se, är nyfiken i en strut!
Linum: Hade jag varit ledig så hade jag kommit och våldgästat din balkong och tagit hand om dig och Addiz! Gott att ha lite annat roligare att tänka på!
Kommer ju vara i "Foxland" över helgen och myssla, hade jag varit i stan så hade jag definitivt kommit och kikat på våra försäljerskor!
Absolut mango låter yummi...
Det är sån underbar väder ute... ville inte alls jobba idag. Vill bara vara hemma och njuta av vädret. Men som tur är så är det sån väder imorgon med. Jippi.
Addiz ta bilder....
Och j följer oxå med nästa fredag. Han har till skillnad ifrån mig skrivit in det i sin mobil. hahhaha det är ordning o reda på min man!!
det är omvänt mot min man o jag Nides... jag har koll på allt... det har inte R
va kul att vi verkar bli många på fredag. Inte bara BT:are eller hur. det var väl någon annan vännina som skulle med?
nides: Har du köpt kalender än?
Ab: Åh, va smarrigt det låter, själv skulle jag vilja ha en frozen strawberrydaquari och en poolkant!
Tezz: Nej... hi hi hi
Tänker gå ut och ta en liten morgonpromenad på sisådär 500 m. Tjohoo!
Strawberry daiquiri - mums
Nån som har nått bra recept på just strawberry daquari?
Åh, jag längtar tillbaka till Las Vegas... när vi satt vid poolkanten med varsin liter strawberry daquari eller frozen marguarita!