• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Vilken lunch. Båten till eriksberg, fantastisk sushi o sen glass på kajen. Lite lång lunch kanske *s* men fasiken va skönt

• Nides

Tezz: allt sånt är reglerad av lagar och avtal vad jag vet. Men det står även i kontraktet om jag inte minns helt fel!

• Ab fab

det står i kontraktet. miniminivån är reglerad i lag ang uppsägningstid o semester, ibland kan man förhandla avvikelser. det står i kontraktet

• FruTez

Tack för svaret tjejer! Jag har ingen koll...

• FruTez

Strax dags att dra sig hemåt. Ha en trevlig dag på Kviberg ni som ska dit och god försäljning! Ha det gott allesammans i solen!

• Bauti

Hej

Höll inte på att komma hem idag . Blev avprejad TVÅ ggr på vägen hem. Satt i telefon med polisen efter det och angav den ena föraren som var antagligen full.
    Så skakis när jag väl var hemma så P gav mig en styrke tår. Den värmde gött.

Har sålt två halband idag med god förtjänst

Trevlig helg på er.
    Vi skall tillbringa morgondagen på utsidan med att pyssla i trädgården.

• Bauti

Tezz
    Lycka till nu!!!!!
    Håller turtummarna för dig

• Frujj

Godafton kära vänner =)
    Har inte haft tid att kika in här o inte ens läsa ikapp.
    Fullt upp med allt annat. Kikade i almenackan förut idag ohc såg att hela nästa vecka är fullknökad med grejor efter jobbet.
    *puh*

Nibla: Hoppas det är trevliga läkare där på vårdcentralen i förorten, det är dom jag ska jobba "mot". (eller heter det med?)

Nibla igen: Är det inte snart dags för den STORA ETTÅRSDAGEN?
    =)

Jag har skaffat mig en ny mobil! Så nu ska jag börja mobilblogga så det blir lite fart på min blogg.. irriterande nog får jag felmeddelande hela tiden att det är nåt kommunikationsfel men jag får väl fixa det nån dag....

• Frujj

Kanske dags för årets första dopp... !
    I så fall rekordtidigt för min del.. iaf på många år....

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....