Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Godmorgon!
Tezz: Bilder på Addiz kläder finns på FB.
Angående imorgon, kan vi väl avvakta med tanke på vädret. Tror inte att det är picknick väder.
Tjingeling
Långsam morgon idag. Kom till jobbet nu. R åker ju idag så ingen brådska att ta sig upp. Skönt.
Igår planerade vi studentmottaning o sommar så nu är almanackan full.
Det beror lite på väder om jag kommer imorgon. Tycker det är kallt *bortskämd sedan helgen*. Brrr...
idag blir det lunch hos försäkringsbolaget o träning o fika efter jobbet. det känns lagom*s*
...och här är det inte slut på eländet...
Igår eftermiddag blev M påkörd bakifrån på väg hem från jobbet ute på Hisingen. Kom in med ambulans till Mölndal vid kl 17. Jag kom dit vid 18 och var sedan där till kl 0200... Han ligger kvar för observation eftersom de på magnetröntgen hittade några svaga strimmor längs ryggraden som inte behöver betyda något, men som också kan vara sprickor. Bilen mår dock efter omständigheterna ganska väl
Jag tänkte gå och gömma mig i garderoben ett tag. Köpa några trisslotter och sitta där och lurapassa på en högvinst, för nu kan det väl knappast hända mer olyckor och sjukdomar i de här faniljen...
*suckar och skrattar åt eländet*
Men fasiken... vilket elände. Hälsa M *skickar honom imaginära whiskytryfflar*
Men oj, Linum, vad jobbigt!
Om ni vill så kan vi ha picknick på vår inglasade balkong på onsdag
Linum: Jisses, Ojojoj! Kan förstå dig ang. det där med garderoben... hoppas att M mår bra trots omständigheterna och att han inte har ont!
Addiz: Det tycker jag låter helt toppen!
ja balkongpicnic är nog ingen dum idé
linum- får M komma hem idag?
Linum: Hur är det med han? Usch... va tråkigt!