• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nibla

Ab, jag tar Götaälvbron från Hisingen.
    Ett bra ställe att stanna på vore kanske parkeringen vid Operan?
    Det är inte så långt från ditt jobb eller?

• Ab fab

operaparkering. jag kommer dit. när skall jag vara där?

• Nibla

Ska vi säga 17.15? Behöver du köpa nåt på vägen?
    Jag åker nog bort till ICA Maxi i Torslanda på lunchen och fixar godsaker.

• FruTez

Hehe, det kom in en kund vars företag heter R.I.P Transport... Jag tyckte det var ett lustigt namn och funderade på ifall de är dödgrävare eller nått! RIP liksom... hehe!

• FruTez

Heeeelt otroligt... pratade just med min chef på bemaningsföretaget och berättade att jag fått jobb. När jag berättade var så frågar hon om jag träffat "namn på chefen på nya jobbet"! Då känner tydligen min gamla chef min nya! Hur stora är oddsen för det??!?!?

• Carma07

Godkväll

Hade varit jättetrevligt med picnic på Addiz balkong, men vi har en trädfällare på väg hem till oss för konsultation så det var lite bråttom hem idag. Hoppas ni får supertrevligt. Eller det vet jag att ni får. Men jag får ju träffa er på fredag.

• Carma07

Nu har vi haft trädfällaren här. Det är riktigt akut med våra träd. De är så risiga att han knappt ville gå under träden för rasrisken. Han kommer att prioritera våra träd och kommer hit redan på tisdag. Så illa var det. Vi får köra en budgetvariant dock som innebär att de bara plockar ner träden och vi själva tar hand om resten. Så vi kommer ha trädgården full med döda träd ett tag framöver. Nu ska vi bara snacka med kommunen att de hjälper oss att stänga av cykelbanan och så får vi snacka med dagis att de håller ungarna inne den dagen. Men det ska bli skönt att slippa magnknip så fort det blåser lite ute.

• Carma07

Bauti: Kan nog inte komma på er bazar imorgon. Ser att tiderna inte passar mig. Men å andra sidan kanske det inte finns några rabarberfat nu ändå? Säger du till när det finns? Finns det någon tid för dig att vara på A-huset nu förresten?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....