• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Linum: Hmm... ska kolla runt lite!

Ska bli så kul att träffas imorgon, behöver lite balsam i min sårade själ!

• FruTez

Linum: Hittar bara att det är mellan 240-260 dagar per år... *letar vidare*

• Linum

Jag har också läst det. Förstår inte varför man ska behöva skriva dit hur många arbetsdagar man har när man jobbar 100%...

• Nides

Hej tjejer.

F@N att jag missade picknicken igår. Det var trots allt jag som ville det. Men jag får ju träffa alla imorgon.
    Linum: ingen aning..

Tezz: Håller med de andra. Byt jobb!! Det kommer att vara det bästa du har gjort.... rent jobbmässigt...
    Det känns ju alltid bitterljuv o sluta på ett jobb. Jag grät som ett litet barn sista dan och med tanke på att alla mina gamla arbetskamerater var killar kan ju bara tänka ER hur det blev... hahahhahhaha men jag har skit kul åt det nu.

Linum: Hur mår herr och fru?? Mår ni bättre båda två?

Addiz: ska du ta med dig make och Vovvar?? Annars kan du ju åka med oss imorogon.

Ab: är allt under kontroll nu inför morgon dagen? Eller finns det saker som behöver köpas ännu?

Tezz: ska du baka såna "kladdkaks" muffins...

• FruTez

Nides: Skönt att höra att det inte bara är jag som är så blödig! Ang. muffinsen... jag tänkte testa ett nytt recept denna gången, så det blir nog inget sånt. Förutsatt att det nya receptet inte går åt skogen så jag måste akutbaka nya! Hehe!

Verkligen längtar tills imorgon! Maken sa att han kan köra så jag tänkte ta med mig en flaska vin, heeeelt till mig själv! *fnissar*

• FruTez

Ledsen Linum, har letat som en galning men inte fått fram nått vettigt svar på antal dagar... du får nog ringa löneavdelningen och fråga.

• Nides

Jag ska oxå dricka gott vin imorgon... mums....
    Hoppas att det är soligt o varmt. Hehehe undra om ska ta på sig mjukisbyxor...elller finkjol????

• Addiz

nides: vovvar ska med, men inte make, han är jui Affe-land i några veckor framöver...

• Addiz

Men J är allergisk va? Så jag får nog köra själv. Inget vin för Addis imorgon :(

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....