• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Linum

Tack tezz!

Tävlingar är alltid kul. Jag kan försöka knåpa ihop något. Vad sägs om en musiktävling och en annan (mer aktiv)?

• Linum

Nides: Kan du inte kolla med ett katthem om du vill ha en kisse till? De har ju stort behov av hjälp.

• Ab fab

ja quiz i morgon är ju kanon. Vi gjorde en intro-tävling i påskas. Så lyckat

• Nides

Linum: vi tittar där med jämna mellanrum... men har inte hittat nån som vi har för älskat oss i. Tittade precis nu här,
    www.vidjur.se/Jourhem/index2.htm på oliver..han är sååå söt
    ska prata med J.

Ska vi med oss kubb??

• Linum

Kan man spela kubb i 45% lutning?.. *funderar*

• Ab fab

kubb har vi. man kan spela där nere på gräset kanske.

• Nides

Jag har inte vart hos Ab förrut... haha

• Carma07

Halloj

Lite folk här så jag passar på att smita in.

Tezz: Jag ropar med i kören "TA JOBBET" Jag har lärt mig i livet att ibland måste man försaka något för att vinna så mycket mer. Och du behöver inte förlora dina arbetskamrater som du har nu. Ni kan fortfarande hålla kontakten.

Abbe: "Bättre att vara ute på hal is och ha det glatt än att gå i lera att sörja" Det måste vara den du menar med Robert Broberg.

Nu har vi varit borta på dagis och pratat med personalen och även rektorn om att de håller barnen borta på tisdag. Nu har vi bara en kommunsnubbe kvar att snacka med och få hjälp med avspärrningar också. Sedan borde allt vara kirrat. Vi kommer båda få vara hemma och vakta avspärrningarna när jobbet pågår.
    Ska bli så skönt när allt är nere även om vår trädgård kommer att se ut som en stormskadad skog.

• Ab fab

Har du inte... vilken tur att ni kommer imorgon. Kubb är kul spel. Kricket tror jag vi har.

Linum- om det är kasst väder- skall vi göra en musikintrotävling (Tezz vinner antagligen. Hon är grym på låtar)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....