• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Frujj

Godkväll
    Livet är en stressig cirkus! En sak efter den andra varenda dag efter jobbet.. visserligen flyter veckorna på fort så det är helg nästan med en gång igen men man vill ju hinna leva oxå, inte bara springa på utvecklingssamtal, städdagar och annat krafs som ska hinnas med.

Hoppas ni alla mår bra!
    Grattis igen Tezz, hoppas löneförhandlingspeppet gett resultat...
    Linum: hur går det med rygg och man? Var det där vid rondellen vid en stor skola som börjar på T och en kyrka som oxå heter nåt som börjar på som det hände?

Ses snart!
    Har mailat er svar på grillarkvällsmailet!

Kram från mig!

• Linum

Godmorgon. Inga fler olyckor än idag...

Frujj: Det var precis vid busshållplatsen vid Bjurslätts torg, vid Preemmacken.

Addiz, Nibla och Abbe: Tack för trevlig pickenicke igår!

• FruTez

Morsning!

Carma: Va jobbigt det låter med träden, men gott iaf. att ni får bort dom. Är det väldigt stora träd?

Linum: Jag berättade för maken om det som hänt och han hälsar så gott till er båda och att ni ska krya på er!

• Linum

Tezz: Tack tack! Du har väl tackat ja till jobbet?!

Håll nu tummarna för att vi i alla fall vinner på V75 till helgen

• FruTez

Linum: Det är nån liten lönedetalj kvar, så i stort sett Ja!

*håller tummar och tår*

• Ab fab

Mornings
    tack för igår. Himla trevligt att träffas. Konstigt att magen får plats med så mycket choklad o kakor... Pajreceptet mottages vänligen men bestämt

linum- slog du dig i morse
    Frujj- va kul att ni kommer i morgon, det blir mycket mat som passar dig.
    Carma- skönt att bli av med träden. läskigt om det händer något med dagis o liknande i närhetet

Tezz-spännande. håller tummarna för lyckosam löneförhandling. Kom på en sak till. vi har massör i huset varje vecka. det är himla trevligt.

bauti- hoppas lägenhetsbesiktningen går bra. Har de rättat till alla fel? När kan vi komma o hälsa på er i salongen?

• FruTez

Ab: Tack för tumhållningen! Massör, det låter trevligt, men är det en tjänst för alla i huset?

Ang. tiden, jag tycker 18:30 blir bra! Annars blir det liksom lite "dötid" innan man kan åka... Vill komma så snart som möjligt, längtar ju efter er!

• FruTez

abbe: Har funderat på en sak, finns det någon personalparkering eller nått liknande? Inte för att jag kommer ta bilen, men vem vet ifall det blir aktuellt nån gång?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....