Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hmm, Vad äter man på picknick? Vad är ni sugna på? *kollar tasteline*
Jag fixar spenat- och pinjepiroger och lite plockmat, dip och så, så kan ni väl ta med er nåt att grilla? (om ni vill grilla?)
skall jag handla med mig ost o päron?
Jag fixar bröd!
Låter superbra!
Nu åker jag till en kompis för att käka frukost, vi ses lite senare!
God morgon!
Va trevligt det låter med fika på balkongen, vet inte om jag kan eller inte... kanske ska åka till tomten... som vanligt så strular det!
Abbe: Ang. mat och så. Jag skulle gärna villja ha besked så snart som möjligt på vad man ska ta med på fredag till dig. Jag måste åka och handla idag, vet inte om jag hinner göra det imorgon!
Blev så irriterad på en kund... så kom han in och började rabbla upp ett registreringsnummer och pekade på ett papper. Jag frågade honom om han skulle hämta nått eller va det gällde. Han bara skakade på huvet, tittade sig omkring, såg en MAN istället och gick bort till honom!!! *surar*
Jäv*a gubbe...
Det lite roliga är bara att mannen han gick till istället kunde inte heller hjälpa honom! *moahhahhaha*
grillkvällsmejl ligger i boxen
Ab,
tyvärr var jag bara där en stund på morgonen är nu tillbaka på kontoret. Hade gärna suttit på herrgården idag, det var en underbart vacker morgon!
Jag kan ta med mig nåt sött idag till Addiz. Jag har aldrig varit hos dig. Kan någon maila adressen till min jobbmail??
Eller någon som hittar vägen och vill åka med mig i bilen?
jag hittar- tala bara om var jag skall möta upp dig