• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Linum

Ja. Previa i Habo... Men det måste väl ändå funka med Borås också?

Utdrag från intranätet:

Företagsläkare finns tillgänglig på Previa i Habo Tisdagar eller på Previa i Jönköping övriga dagar.

All tid till företagsläkare finansieras av Företaget utan subventioner. På grund av den höga kostnaden kan tid endast beställas via teamledaren eller närmaste chef. I tveksamma fall skall Personalavdelningen konsulteras. Den som uteblir från läkarbesök, utan att avanmäla sig senast föregående dag, riskerar att bli betalningsskyldig till Previa. Landstinget tillämpar samma princip.

Tidsbeställningar sker måndagar-fredag 08.00-10.00 via Previa Jönköping, tel: 036-31 34 00.
    Previa har en hemsida på nätet: www.previa.se
    Lokal information om Previa finns under "Previa nära dig".

• Ab fab

Ja det måste väl funka. eftersom din chef saknar dig så somhan gör kan jag inte tänka mig att han sätter sig på tvären. Det visar ju ditt stora intresse att bli frisk o arbetsför att undersöka alla möjligheter.

• Linum

Ok. Jag får klura lite på det. Skå kolla upp det imorgon.

• FruTez

Trevlig afton tjejer, dags för hemgång!

Krya på dig Linum! *kraamar om*

• Nibla

Hej på er!

Haft en jättebra helg. Träffade syrran i fredags, gött att se henne igen efter tre månader.

Bra dag på loppisen. Gott sällskap, goda hembakade kanelbullar som Abbes mamma kom förbi med, bra förtjänst, skumt folk blandat med roligt folk.
    Kvällen spenderades utanför Borås i släktens sällskap på grillkalas. Det blev livat värre, dock inte för mig.

Igår grejade vi i trädgården. N grävde ut för altanen och jag skötte tvätten, kombinerat med en tupplur i en baden-baden i solen.

Nu ska vi äta oxpytt med stekt ägg och lyssna på matchen på Sportradion. Årets drabbning i vår släkt: Elfsborg-IFK. Heja Elfsborg!!!

• Nibla

Vad jag menade med "livat värre" var såklart att det blev festligt med diverse drycker. Men inte för mig eftersom jag körde......och för att jag "bakar bullar" då! *fniss*

• Addiz

Hörni, blir det nån picknick på onsdag?

• FruTez

Tjingeling!

Var en timme tidigare på jobbet idag me, fast idag skulle jag inte jobba så jag gick och la mig i massagestolen med ryggvärmen på. Släckte lampan och bara slappade en timme, det var faktiskt väldigt gott! Hihi!

Jag får nog skippa picknicken imorgon, men som det ser ut nu så kommer troligtvis maken och jag till Abbe på fredag!

Addiz: Väntar på bild på helgens kläder som du nämnde! *nyfiken*

• Bauti

God morgon!

Idag skall jag på möhippa. Jag känner paret som skall gifta sig genom P. Så lite kul att träffa tjejerna innan bröllopet.

Och innan dess så skall jag och fixa mina naglar. Trot att det blir ljusblå glitter denna gång. *tindrar med ögonen när jag tänker glitter*

• Nibla

Hej på er!
    Jag kommer gärna på fredag till dig Ab. N skulle komma med men nu kommer min bror och hjälper oss med altanen så det får han prioritera.

Hur blir det imorgon?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....