• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

fredag är bra dagar om inte. O på lördag är 17 mai. då får man vifta med lite flaggor

• Ab fab

Carma- hur mår din fläder? Skall jag koka saft till oss?

• Linum

Åh, flädersaft som är så gott!

Idag kommer min mamma hit och hälsar på. Utnyttjar pensionat Kallebäck litegrand

Tänk om jag fortfarande inte kan gå när vi åker till Spanien i mitten av Juli. Det spelar ju ingen större roll när man bara ska ligga på stranden, men de 2 dagarna i Barca blir ju lite värre.. De tre pojkarna får väl bära omkring på mig *ler åt tanken eftersom den ena pojken är typ 10 cm kortare än jag och jättetunn*

• Ab fab

klart du kommer vara bra före semestern. vad skall doktorn göra med dig förresten?

• Linum

Jag har inte varit hos doktorn det senaste. Bara hos kiropraktorn. Får väl ringa dit imorgon igen och be att få komma dit. De borde ju snart vilja röntga mig.

• Ab fab

jag tycker dítt företag borde gå in o betala röntgen o annan läkarkostnad. ju snabbare du är tillbaka i arbete desto billigare för alla

• Linum

Jag har ingen aning om de gör så! Jag kan ju inte bara ringa och säga: "Jag vill att ni står för mina läkarkostnader". Känns väl lite sådär va?..

Visste inte ens att företag stod för sådana kostnader.

• Linum

Och hur kan det bli billigare för företaget att jag jobbar än att jag är sjukskriven?

• Ab fab

de betalar väl en del av din sjukskrivning. två första veckorna eller är det mer?

har ni företagshälsovård?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....