Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ojojoj!!!!
De ringde från Abbes jobb.... Jag har blivit kallad till en andra intervju! *darrar av nervosistet*
Denna gången ska jag träffa samma chef men en annan tjej också från personalavdelningen... *pirr*
*gör vågen för Tez*
Hurra för tezz!
hihi! Nått bra måste jag gjort för hon sa att jag hade igentligen hade 1 månads för lång uppsägningstid (har ju två) för att de hade behövt någon inom 1 månad, men sen sa hon också det var ju ändå bra att de fått informationen. Det betyder att jag antagligen kommit vidare för att jag var så himla trevlig och kompetent! *sträcker stolt på mig* *peppar mig själv*
Lite pirrigt, för det känns som att det är nu som de "svåra" frågorna kommer! Jag trodde att de skulle komma på första intervjun... ojojoj! *glad o nervös!*
En sak som troligvis kommer att komma upp nu är detta med lönen. Någon som har några pra konkreta tips? Vill ju ha det mesta jag kan få, men samtidigt inte förlora chansen till jobbet för att jag säger för högt bud...
Hurra för Tezz!!!!!!!
Tjohooooooooooooo
Grattis Tezz. kanonroligt.
Kolla med facket var en meidanlön är för ett sådant jobb o utgå från det. >Då har du lite koll på vad det ligger
ab: Tack för receptet! Jag har ringt centrala facket och fått några nuffror. Har även ringt till den lokala fackkvinnan, ett par ggr. denna veckan, men hon svarar inte... ja,ja... har ju iaf fått några siffror! Om man säger ett förslag, ska man säga tex. att man tänker sig en lön mellan ex. 2000 och 5000? Eller säger man en siffra, jag vill ha 5000kr?
*snurrar runt på stolen*
Wiiiiih!
jag tror det finns lönestatistik hos GP eller AMS. Kolla där med. Jag vet inte vad som är rätt men jag hade gett ett spann. "Jag tycker 32000-35000 verkar rimligt" eller något sådant