• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Shit, kommer bli tjock som en ballong om denna oro för jobb fortsätter... vräkte i mig en påse dumlecrisp i tisdags, resterna av chokladglassen igår och en stor bit tårta nu på jobbet idag... Men det är ju så gott att äta! Har kommit på att jag plötsligt förstår alla enorma tjockisar som tröstäter... det är en drog. Det frigörs väl endorfiner när man äter nått som dessutom smakar gott... Kanske ska börja röka igen istället... då blir man iaf inte tjock! Hahahaha! (jag veeeet, man får cancer istället... men jag har sån dålig humor! )

• FruTez

Nu vill jag prata om nått roligt istället! Ingen som har nått roligt att dela mig sig av?

• Linum

Abbe: Tack för påminnelsen. Ska kolla med den gång.

• Linum

Abbe: Ska det vara blåa kanter på bladen? Längst upp och på vänster sida om varje pdf är det någon slags blå kant. Kommer det från scannern?

• Linum

Det här kommer att ta jättelång tid... Varje pdf måste göras om två gånger för att sedan fixas till och sparas ned för att efter det sparas och flyttas till pc:n för att jag ska kunna zippa dem och skicka iväg... ZZzzzzz

• Linum

Är det bara jag som skriver här eller?!!

Abbe: Du har mail.

• FruTez

Jag behöver hjälp med att hitta en storleksguide. Jag vill omvandla svenska storlekar till engelska.... behöver veta om S M L XL motsvarar samma som här i sverige. Sedan behöver jag även veta bh storlekarna... Nån som har nån bra tips? Jag har letat som en galning på nätet...

• Nides

Jag vill sjunga... traalalala...

jag vill hem..... har ingen arbetslust. och har en kollega här som är en sån arbetsmyra, jag är rädd att de ska tro att jag jobbar för lite... eller nåt?!?!?
    Saken är det att han veckopendlar så han har inget liv här. så han gör typ 45 timmars veckor och då åker han hem oftast innan 2 på fredagar. Jag däremot gör knappt 40 timmars veckor! hahahha

Tezz: googla!! jag hittade amerikanska storleksomvandlare förra året!!!

Linum: jag är här.
    M var måttligt road att av att veta att vi pratar varje dag..... det första jag frågade han idag var nämligen: var det gott med dumle glass?? han tittade på mig och sa: hur vet du det? hahahhahahaha

• Linum

Nides: Hahahaha Var det en trevlig lunch?

• FruTez

Nides: Det är ju det jag har gjort... jag som brukar vara en baddare på att hitta saker... just nu är jag mest förvirrad!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....