• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Lunchen var mycket trevligt!! ville bara inte komma tillbaka.
    jag går om 10 min.
    Hurra!! I'm free

• Carma07

Godkväll i stugan

Svarade precis på Nedas mail, men såg nu att onsdag redan var bokat. Jätterolig idé. Vad jag vet så ska ju vädret hålla i sig nästa vecka.

Bauti: Kul med bilder från salongen. Kommer du med till Abbe nästa fredag? Kul att få höra lite hur det går.

Hur är det med Frujj och Addiz? Ett tag sedan de var här eller har jag bara missat dem i farten?

Kort inlägg idag, måste verkligen försöka komma isäng jättetidigt idag. Så man orkar med helgen sedan.

Ha en bra fredag!! Jag hinner förmodligen inte in här imorgon.

• Addiz

Hej alla
    Jag är här, men är bara trött och ledsen
    Jag kraschade igår kväll och fick åka in till akuten, sjukskriven två veckor till att börja med, p g a stresssymptom, jag är inne och nosar på utbrändhet p g a det j-a skitjobbet. Det är fan inte värt det.
    När jag kommer tillbaka (om jag inte blir sjukskriven längre) så ska jag iaf säga upp mig, Åre eller inget Åre. Jag vill inte må så här.
    Men så länge jag inte pratar om/tänker på jobbet så mår jag ganska bra. Men får ångest så fort jag tänker på att jag måste tillbaka om mindre än två veckor, det är bara nästa vecka som jag är sjukskriven egentligen. Och sen, näst-nästa onsdag, måste jag tillbaka igen. Kommer försöka få tag på chefen imorgon igen, och säga att jag är sjukskriven och att jag vill ha en annan tjänst när jag kommer tillbaka. Han behöver inte veta att jag tänker säga upp mig.
    Några av er ser jag på lördag, resten kanske på onsdag?!?
    *kram på er*

• Ab fab

Älskade Addiz. Fan att det gick så långt. Ta hand om dig, låt L ta hand om dig. Och om du behöver hjälp så finns vi här. Säg till om det är något vi kan göra

• FruTez

Oj, kära Addiz! Synd att det ska krävas en krasch för att chefer kanske ska fatta hur man mår! Som Abbe säger, om du behöver hjälp så säg bara till! Commander weddingcrashers kommer som ett skott!

• Nibla

Addiz,
    Skickade precis ett mail till din jobbmail, men jag vet inte om du läser den nu. Vill i alla fall säga att det kanske var "bra", så som du mått den senaste tiden. Ta nu vara på den lediga tiden och ta hand om dig. Ska bli kul att träffas imorgn och kränga lite skit.

Förresten, jag ska försöka fjäska lite och se om de kan boka av hotellet i Budapest utan att du drabbas.

• Nides

God morgon,

Hoppas att alla mår bra och att Addiz känner sig bättre snart. Det var ingen rolig nyhet. Ta hand om dig. Du vet var jag finns om du behöver mig.

• Nibla

Jihoo, idag är en bra dag!!!

1. Jag köpte tre nya toppar och två nya örhängen igår. Känner mig vacker och lycklig!
    2. Ska hämta min syster på Centralen idag, efter att hon rest runt i världen i 3 månader
    3. Känner en sån där rusig känsla när jag tänker på N

Är det sånt här som kallas vårkänslor!??!?!

• Addiz

Tack alla ni söta! Jag uppskattar att ni finns! Det var inte roligt häromdagen. Nu måsta jag träna på att göra ingenting, nåt jag inte har gjort på flera år tror jag...
    Ja ja, jag lär ju kunna hänga här lite mer

Nibla: oftast brukar ju sjukdom funka för att kunna avboka, jag kan ju scanna in sjukskrivningsintyget och skicka det till dig om det hjälper? Annars så spelar det ärligt talat ingen som helst roll.

Om ni vill maila framöver så kan ni använda mittförnamn.mittefternamn@gmail.com istället för jobbadressen. Vet inte om jag kommer att orka gå in och läsa jobbadressen, även om jag bara läser de "roliga mailen".

Nu ska jag åka och titta på L när han tar examen som reservofficer, det ska bli lite roligt, har planerat värsta outfiten för mig, komplett med handskar och liten hatt Tur att inte allt känns tråkigt, då hade det nog varit riktigt illa.

• Nibla

Addiz,
    Roligt att du har lite annat för dig, som inte involverar jobbsaker. Ta kort på din outfit!!

Jag ska kolla med agenten som bokar, och säga att det finns sjukintyg.
    Kram på dig!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....