• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Linum: Rodger that! Hej då tjejer, tack för idag! Ska strax springa till bussen!

• Carma07

Addiz: MASSOR AV STORT GRATTIS!!! Tråkigt för oss, men så roligt för dig!!! Och det var ju inte så länge heller. Åre ligger nog inte jättelångt från svärsläkten. Vi kanske kan ta oss en liten tripp dit när vi är uppe.

• Frujj

Ingen som inte bara råååkar ha vägarna förbi Kungshamn i helgen??

(en grej på Blocket... ni vet en sån där som man sitter två i eller snarare sätter två i )

• Frujj

GRATTIS!!! till Addiz till att ha kommit in på utbildningen!
    Vad kul!

Och Tezz du har väl tackat ja till jobbet nu??!!???

Ses snart!

• FruTez

Morsning!

Idag ska de gjuta betongplattan till huset! Spännande!!! Visseligen har det krånglat som faen och vi har fortf. inte fått byggelen inkopplad, men igår kväll var maken och en vän och lånade diseldrivna generatorer för att de ska kunna komma igång med gjutningen idag. De MÅSTE nämligen göra det, så att betongen hinner bränna i tid till att husets ytterväggar kommer... *pirr*

Jag känner att det är liiite mycket just nu... detta med jobbbytet påverkar mig mer än vad jag trodde det skulle och så stressen med huset och alla problem med det... *suckar* Hade ont i magen hela kvällen igår och inte kunde jag trösta mig med maken eftersom han var och jobbade på tomten. Stackarn kom hem 12 inatt... kände mig elak som tvingade upp honom ur sängen imorse!

Det ska bli så trevligt att träffas ikväll, precis vad jag behöver! Lite vin och trevligt sällskap!

Förresten, jag provade ett nytt recept igår. Smaken är det nog inget fel på, men kakan blev jädrigt ful! Hahhahaha! Försökte rädda den med lite röd geleglasyr, men då blev den fulare! hahaha! Iaf. jag tror att den smakar bra iaf så ni får ha överseende! *skratt*

• Linum

Behöver man ta med sig något att grilla ikväll eller tror ni att man blir mätt ändå?

Tezz: Fula kakor brukar vara goda kakor

• Ab fab

God morgon.
    Lite trött idag. Körde värsta racet igår. tränade efter jobbet, grymt pass. Sen träffade jag mamma o så åkte vi för att handla. Väl hemma blev det storröj så jag for i 110 fram till 23

Linum- du blir inte hungrig. det finns en massa mat, jag tror du får ta doggybag hem

Däremot måste jag förvarna om att huset ser annorlunda ut. Igår kom målaren o började rigga ställningar. Hur trädgården ser ut idag kan jag inte riktigt garantera.

• Linum

Det blir ingen musiktävling från min sida. Martin har gjort om i datorn, så jag hittar inte och vet inte hur man hanterar iTunes...

Terribly sorry...

Jag tror att vi kan ha trevligt ändå.

• Ab fab

Men Linum- du kan väl spela för oss

Jag ser om jag kan fixa en hemma i eftermiddag men jag lite osäker på tidsåtgången

• Ab fab

Nibla

Ringde du Leif idag? (inte Leif katten o inte Leif maken *s*)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....