• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

kakor fr Tezz o frujj borde bota en del med. Mycket sallad o blandade grönsaker idag. En held functional food som granatäpple, nötter, kikärtor o sådant. Jösses.. du kommer att bli ruggigt pigg

• Carma07

Abbe: Det är med andra ord den bästa fest jag kan gå på. Bra mat, god kaka och gott sällskap.

Ringde försäkringskassan precis för att kolla en sak. Plats nr 147 i kön och 27 minuter. *urk* Tror jag tar det en annan dag eller skickar mail istället.

• FruTez

Carma: Hade varit kul att se er (och Nibla också förstås) ikväll! Hoppas att ni båda bullbagerskor mår bättre ikväll!

Jag har inte med mig en kaka... utan snarare ett monster som liknar nån slags cheesecake! *skratt* Tänkte jag skulle prova ett nytt recept och det finns ju alltid risker med det... fast jag hoppas att Linum hade rätt, att det kan smaka gott ändå!

Vet inte vad jag gjorde igår, var väl trött i huvet eller nått... ni får se, jag har skärt upp "tårtan", men inte som en normal människa gör, i tårtbitar... nänä... jag har skärt den i remsor! Hahaha! Får väl skylla på att jag har tankarna nån annanstans nu förtiden... Tur att maken kör ikväll!

• Carma07

Tezz: Det är de misslyckade kakorna som oftast är godast och dessutom spelar det ingen roll hur den ser ut, den ska ändå ner i magen där den gör nytta.

• Linum

Jag har så j*vla ont i benet just nu. Kan det bero på att jag städat nästan hela lägenheten?! M har två vänner som kommer hit imorgon och ska springa varvet (idioter... ) Han har ju inte städat, och hinner väl inte heller eftersom vi ska bort ikväll och imorgon ska han till Danmark hela dagen.

*fotar till dammsugaren*

• Bauti

Nu sitter ni och grillar
    Själv skall jag smaska på färska räkor som maken har köpt till mig

Ab
    Det finns en affär bakom gamla Sheraton som syr skjortor till både dam och herr.

Addiz
    GRattis till inkomsten (kan man säga det?)

• Carma07

Godmorgon

Abbe: Vi tackar för igår. Mycket trevligt och god mat.

Och tack alla ni andra. Vi tycker båda att det var jättekul igår. Som sagt så är ni bästa medicin för allt och idag mår jag mycket bättre.

Nides: Sorry för ditt dåliga musiklag, men du kämpade tappert för oss.

Bauti och Nibla: Synd att ni inte kunde komma med. Ni saknades igår.

• Ab fab

Mornings
    va kul att ni var här. Jösses vilken ljudnivå vi hamnar på. O chamrtrolss W.. en sådan sötnos

Jag är uppe, målaren dök upp vid halvnio. Jag undrade varför ställnignarna rörde sig men det var målare C som var ambitiös

NU skall jag slappa lite innan det blir vernissage o 17 mai parad med mamsen

• Frujj

Hej alla!
    Tack för igår! Jättetrevligt, god mat och otroligt trevligt sällskap!
    Som Carma säger, bästa medicinen när man inte är på topp!

Liten W hälsar till alla att han hade jättekul och att han somnade innan vi ens hunnit ut till "stora vägen" sen sov han till 9.30 imorse... zzz Helt utmattad efter en skojjig kväll med andra ord =)

Nu är det snart dags för simning, ha en bra 17 mai!

Kram från oss!

• Linum

Tack för igår!

Väldigt trevligt att träffa allihop (nästan). Nides kämpade väldigt tappert tycker jag

Ha en bra helg allihop!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....