• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Nej.. men tänkte att jag ska sitta med det idag... vi få se hur det går... :o)

Nu ska jag hem... orkar liksom inte mer..

Hejdå

• FruTez

Ok... överge mig bara!

Trevlig afton, kraaaaaaaaaaaaaam!

• Ab fab

Hej snyggingar

möte hela dagen. Mutar oss själva med middag på Swedish taste snart.

NIDES- jag verkligen älskar dig!

• Nibla

Hej på er!

Nu har vi firat vår bröllopsdag!

Vi började med föräldrakurs i förorten, lite stelt. Men det lossnar nog till nästa gång. N hade på vägen från tåget varit och köpt en lång röd ros som jag fick. En ros för varje år som gifta!
    Efteråt var det meningen att vi skulle hem och äta en bit mat, men vi stack in in till stan och tog en gigantisk räkmacka på Heaven 23. Mums!
    När vi kom hem öppnade vi alla kuvert med hälsningar från gästerna, det var riktigt roligt. Skrämmande många som skrev att vi ett år senare skulle sitta i ett hus i förorten med en bebis, eller bebis i magen, Volvo och katt/hund. Hahah!
    Gick också igenom vigselprogrammet, festprogrammet, telegram och tal. Riktigt roligt att minnas tillbaka vår underbara dag!

Kram på er!

• Carma07

Godkväll

Det har varit en lugn helg. På lördagen stadade jag och donade en hel del. På söndagen kände jag mig dålig igen och fick inte mycket gjort. Försökte istället att vila en del. Jobbet idag har varit segt. Imorgon är vi lediga eftersom det är den stora dagen då alla träden åker ner. Det innebär att vi kommer att stå vakt vid avspärrningarna hela dagen.

Nibla: Skickar grattiskramar även här på tråden. Kul med alla breven från gästerna. Vi har något liknande fast till 5-årsdagen.

Nides: Tyckte inte alls att du var en dålig förlorare utan en riktig kämpe.

Ab: Maken blev riktigt förtjust i Merguez (stavning?) och kan inte glömma den goda korven han åt. Idag när vi var och handlade var vi och letade upp dem så han vet var han ska hitta dem sedan.

Dags att krypa ner i sängen. Magen trycker på något så jag får väldigt ont under revbenet och bak i ryggen. Brukar hjälpa när jag ligger ner.

Ha en bra tisdag.

• Frujj

Nibla: nyfiken fråga, får ni nån kostrådgivning på föräldragruppen i förorten? Undrar för jag jobbar ju mot den förorten nu och vi har även hand om Bm-mott. Vore kul att komma till föräldragrupp

I helgen var vi och handlade dubbelvagn, hittade en näst intill oanvänd på blocket för fyndpris. Hade i mina farhågor tänkt lägga nästan det dubbla men blev mkt nöjd. Liten W är överförtjust i den nya vagnen och "hoppar" upp i den själv och sitter där och bara njuter.. hihi så kul att se. Ska se om jag kna fånga honom på foto nån dag och lägga in på bloggen.

Skaffade ny mobil för nån vecka sen och tänkte fixat så jag kunde blogga från den men det funkar ju inte.. morr... vet inte vad jag gör för fel....

• Ab fab

God morgon
    Nibla- vilken kul bröllospdag. Låter supermysigt.

En bra dag igår. Ok möte. Höjdarmiddag igår på Swedish taste. Gott vin, fantasiska minitacos med löjrom, helt suveränt hembakat knäckebröd med fänkål, vispat smör smaksatt med champagnevinäger (wow .... så suveränt gott) anklever med äppleisglas(granité) o sen fisk och skaldjur al diablo. Mums fillibaba.

När jag kom hem var huset målat. Första omgången med gul färg. Det blev jättebra och allt går än så länge enligt tidtabell.

Till min stora överraskning fanns det present från R. En handväska. Egenvald av honom o grymt snygg. Brun mocka med skindetaljer. Jag är fortfarande lite paff.

Förresten. Ni med hus. Vad har ni för TV-leverantör? Känner ni någon som har parabol nu för tiden?

• Nibla

Carma,
    Tack!
    haha, läste först att "maken trycker på något så jag får väldigt ont under revbenen". Haha! Vilken elak make. *fniss*

Frujj,
    Detta var ju första gången av fyra, så jag vet inte vad planerna är kring kostrådgivning. Men jag kan utvärdera efter sista gången.

Ab,
    Vi har Boxer, alltså ingen parabol. Mina föräldrar har nog parabol....dock inte säker.
    Kul med en present som inte gick i stuket pannlampa.

• Ab fab

Vi har en parabol på huset som inte används. Jag vill ta ner den nu ¨när vi målar. Jag konstaterade att inga paraboler syns alls i våra kvarter men vi är ju inte supernöjda med Telia.

Hur funkar boxer?

Ja han har gjort några makalösa framsteg. Halsbandet i julklapp är ju det finaste jag någonsin fått

• Ab fab

Vi har en parabol på huset som inte används. Jag vill ta ner den nu ¨när vi målar. Jag konstaterade att inga paraboler syns alls i våra kvarter men vi är ju inte supernöjda med Telia.

Hur funkar boxer?

Ja han har gjort några makalösa framsteg. Halsbandet i julklapp är ju det finaste jag någonsin fått

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....