Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
men hur go e jag... jag skulle ju länka till bellevue marknad....
ab: Kviberg, Bellevue... nästan samma sak! *skratt*
Vet inte om jag kommer att sälja nått, det var bara en idé som en kollega gav mig. Hon hade stått på Kommersen och sålt för 1900 kr....
*funderar* Det ringde en kund, jag frågade ifall han ville vänta eftersom den han sökte var upptagen i telefon. Då svarar kunden att han vill bara vänta en kort stund eftesrom han ringer från Umeå!
???? Brukar det inte kosta lika mycket att ringa över hela sverige nuförtiden??? *funderar*
vår första loppis sålde vi väl för ett par tusen. det räckte till middag i Paris vilket var trevligt
Ab: Va sålde ni för saker då?
TezZ: hahahah
Angående försäljnning så hade jag oxå väntat till hösten. Vi sålde för ca: 900.- kr i lördags på kommersen. Det var inte alls mycket folk. Det var tydligen loppis på heden!
Nides: Har nog inte tid att spara på allt skräp till hösten. Vill bli av med det innan vi flyttar förstår du...
Jag vill ha semester nu... *längtar till jul*
Kommer bara få en vecka semester i sommar eftersom jag byter jobb... Ja,ja... det löser sig nog!
Nån som vet ifall vanlig kiwi och gul kiwi är samma sak fast olika färg? Eller om det faktiskt är två olika sorter?
när skall ni flytta in. loppis i slutet av augusti är nog bättre än nu
I slutet av augusti... som det ser ut nu!
Nä, jag ska inte sälja grejerna på Loppis... jag bara undrade lite. Känner för att hyra en container och bara slänga slänga slänga!
ring nån hjälporganisation. Vissa kommer och hämtar grejerna.