• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Jag tycker Singstar är jättekul och jag tror inte alls att vi är för många, eller? Det är väl ett sånt spel där man kan vara många! *me likie* Jag skulle dessutom vilja se de min och de andras gubbar sjunga lite! *ler* Så jag tycker nog att du Addiz ska ta med dig spelen ändå, för du hade väl ganska många olika så kan vi väl se vad som händer isåfall?

Alla har vi ju olika smak, tex. tyckte Linum inte så mycket om mitt spel Babbel (som jag tycker är Görskoj) men däremot Singstar!

Fast vi kommer ju vara hemma hos dig Abbe så det det är ju du som är chefen!

Nu har jag precis ätit... Jambalaya! Det var jättegott!

• Ab fab

jag har singstar Addiz så du behöver inte ta med något

• FruTez

Abbe: Har du olika? Var det du som hade alla de roliga varianterna?

• Linum

Vi behöver väl inte hetsleka. Vi har nog roligt så det räcker ändå. Brukar ju kunna tjata hål i hele huvudet på varandra i vanliga fall

• FruTez

Ja, vi behöver inga lekar, vi klarar oss ändå!

• FruTez

Det kan ju bli mysigt att bara sitta ner alla och prata, som vi brukar göra. Det är ju mysigt!

• FruTez

Eller stå... om man nu vill det! *fniss*

• Carma07

Hej svejs

Full fart på er idag och äntligen lite tid för mig att kika in.

Usch, mår pyton idag och dagen går så sakta. Sover så dåligt på nätterna nu och troligtvis äter för dåligt också. Det värker i kroppen och jag mår illa och kan knappt hålla mig vaken. Känner att bebisen verkligen trycker på överallt just nu.

Vi vill inte missa ikväll och kommer en sväng. Vi har ju ingenting som smittar. Men ingen av oss kommer orka att leka utan är jättenöjda och glada att bara snattra och umgås med er. Jag ser verkligen fram emot ikväll. Det är inte ofta vi blir så många samtidigt.

• Ab fab

Stackare. Verkar som två av bullbakerskorna mår kasst just nu. Men det smittar ju inte

Kom förbi om du orkar. En liten stund bara om du orkar. har duvarit hos doktorn? Sjukskrivning kanske dags för?

• Carma07

Abbe: Jag tror det räcker med en sov/vilohelg och proppa mig full med råkostsallad eller nått. Sedan får jag ju den bästa medicinen ikväll. Tror jag piggnar till lite när jag kommer bort till er.

Dessutom har jag bara 7 veckor kvar att jobba. *yipppie*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....