• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Ohhh neda.. så avis. Jag vill också gå på premiär *lägger huvudet på sned*

• Ab fab

I onsdags pratade vi om skjortor. Måttsydda herr resp dam. vem var det som sydde upp?

• Linum

Det finns ett företag som heter Tailor Store (www.tailorstore.com) som syr upp på beställning. Det var inte det företaget vi pratade om, men de har också bra skjortor har jag hört.

• Ab fab

tack. de skall jag kolla in. jag behöver ha ett antal bra skjortor för jobbet som håller lite bättre

• FruTez

Nides: Va kul! Vem/vilka är det som skickat ut inbjudan?

Nån som känner till nått ställe som har bra kavajer? Jag brukar ha problem över bysten...

• Nibla

hej på er!

Hade en dag fylld med möten igår, och haft ett tre timmar långt möte idag.
    Har börjat må väldigt mysko de senaste dagarna, går omkring och mår illa mest hela tiden. Igår på det ena mötet fick jag rusa ut mitt i för att kräkas. Höll på att springa ner VD:n på vägen....vår egna VD, alltså inte Leffe.

Satt ju i möte imorse så jag kunde inte ens lyssna. Någon som gjorde?

Atlas Design hette företaget med de måttbeställda skjortorna. Har inte hunnit kolla med N hur och var man får tag på dem.

Jag kanske kommer bort en sväng ikväll och säger hej med min brorson. Addiz, kan du ta med mina brillor?

• FruTez

Nibla: va obehagligt att må illa... hoppas på att det går över snart och inte håller i sig ända till Augusti! Finns det inte plåster som man kan köpa mot det på apoteket? Har för mig att Frujj nämnt det nån gång!

• Ab fab

Nibla - klart du är välkommen. kräkas får du göra runt knuten

Atlas var det ju. Jag mejlar dem o kollar

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....