• Gemma

Bekännelser

Kom till mamma.

• Svar på tråden Bekännelser
  • Gemma

Jaaa lapinette, ha en superresa! Och se till att besöka trefingerbergen på Hainan, själva Sanya lär vara uselt men ute på landet finns Miao- och Li-byar som lär vara väl värda ett besök. Blir nog lite väl långt annars, om ni bara stannar i Sanya. Kramar!

• Originalrosen

Lapinette,
    Bara njuuut! Lång resa, trist med flygplatser? Jag är så knäpp att jag har börjat gilla även den delen med resan. Tricket för mig är att inte ha för mycket att släpa på, en spännande bok och ett öppet sinne. Flygplatser kan faktiskt vara riktigt spännande om man inte är stressad. Bara att kika på folk och hur de agerar - jösses, vad man kan se!

• Amelle

Rosen - ja det suger verkligen BIG TIME. Började nästan grina i dag när jag var där och släppte in gaskillen och såg vårt fina kök utdraget, buhu. Hoppas att det går att sätta in allt igen i dag.

• Amelle

Och en bli man lite nojig, de trodde att det stått och läckt ett tag. Och där har vi legat och sovit i godan ro.

• Gemma

Amelle, vilken rysare! Är överraskad över att sånt inte händer oftare, speciellt här där man knappast behöver licens för att skruva ihop saker och man brukar lappa och laga med typ tejp och björnklister. Ligger på soffan och äter massa choklad, behöver komma ikapp efter min magsjuka, har nog tryckt i mig en hel kaka lindt mjölkchoklad (snällare mot magen) så jag lär nog må dåligt igen bara för det.

Izunia, låter som en jättemysig resa. Köpte du några coola mammakläder också, eller mest saker till bebisen?

förhoppningsis, hur har du möjlighet att träna på arbetstid? Eller jobbar du inte heltid? Jag skulle ha tränat ikväll men är helt enkelt för trött. Och mannens möte har dragit ut på tiden. Tursamt nog är monstret bra på att förnöja sig själv, hon ligger just nu i sitt gym, iförd ny sparkdräkt i mörkgrått med renar på från h.j.o.r.t.h copenhagen, stl 3-6 månader. Hon är knappt 12 veckor men har sååå långa ben, alla byxor ser ut som shorts numera.

• Amelle

Izunia - kul att läsa om N.Y! Suger tackamt i mig restaurangtips till vårt besök.

Gemma - mjölkchoklad efter magsjuka, låter om en risky business

Skönt att du är på bättringsvägen!

• förhoppningsis

AMelle
    Fy vad läskigt med läckande gaskranar, kan ju gå super illa om man tänder ljus eller så, tur att gas är tungt så det lägger sig längst golvet, eller är det något jag bara fått för mig?

Gemma
    Nej jag jobbar inte fredagar, då passar jag på att göra allt annat. Idag har jag organiserat chemtvätten, dvs hämtat och lämnat den, tränat i lugn o ro och sen skulle jag leta köksgardiner. Det gick sådär att köpa gardiner, däremot råkade jag köpa en kjol, en klänning och en super söt kofta. Önskar att jag hade gjort som du och gått till HM istället, det hade garanterat blivit billigare! Nu ska jag byta om och sen iväg på champangeprovning.

Trevlig kväll

• Izunia

Lapinette trevlig resa!

Amelle jag tipsar gärna!

Gemma, jag köpte inga mammakläder, bara vanliga toppar och en klänning som jag ska ha på bröllop i augusti. Den ska jag nog klämma in i!

• Amelle

Trevlig helg ni med tjejer!

Ska strax ut och äta middag medv 12 tjejer, superkul förutom att jag typ sovit 10 minuter i natt med den vilda bebin. Jag undrar verkligen hur man orkar som förälder!

• zua

Roslagsbrud - Välkommen! Fick också byta nick . Mitt tidigare nick var zea.

Lapinette - Trevlig resa!

Izunia - Det låter som om du har haft det kanon. Hoppas du hade nytta av tipsen. Jag va tvungen att tänka om när jag gav dig tipsen. Eftersom du är gravid och åkte dit med din mamma.Det kanske va dumt av mig.

Jag ska snart iväg på en middag.

Trevlig helg på er!

Svar på tråden Bekännelser