• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • lisa07

hej här kommer ännu en blivande brud 080809.
    Har ni alla köpt eller hyrt klänning redan? Jag har inte börjat titta ännu..

• matteve

Ja, den är köpt - me love! Tänk bara på att det tar ca 3 månader att beställa en klänning, om du inte köper direkt i butik. Sedan kanske den måste ändras osv. Det är nog hög tid att kolla nu!

lisa07 skrev 2008-04-23 18:44:25 följande:
    hej här kommer ännu en blivande brud 080809.Har ni alla köpt eller hyrt klänning redan? Jag har inte börjat titta ännu..
  • lisa07

det är det jag har hört att man måste vara ute i god tid, men jag ska till London om några veckor och tänkte kolla där i första hand. jag vill inte ha något avancerat, så jag hoppas att jag får tag på något som passar. Jag är ingen storlek 38, och det känns som att alla andra är det om man kollar begagnade klänningar

• Bride in England

Har i London tar det upp till 16 veckor att fa hem klanningen om man behover ha den ändrad och de flesta affarer har bara storlekarna 12 och 14 (ca 38 och 40) inne sa de flesta behover ändras. Bara sa du vet!! Kanske bast att borja kolla lite i Sverige...

lisa07 skrev 2008-04-24 12:31:36 följande:
    det är det jag har hört att man måste vara ute i god tid, men jag ska till London om några veckor och tänkte kolla där i första hand. jag vill inte ha något avancerat, så jag hoppas att jag får tag på något som passar. Jag är ingen storlek 38, och det känns som att alla andra är det om man kollar begagnade klänningar
  • Nufsan

Idag kom våran hindersprövning

Känns som att det börjar närma sig med storsteg!

Klänningar till näbbarna och tärnan är också klara och skor till dem Nu ska jag bara leta efter diadem åt dem!

lisa07, jag ska hyra min klänning och vill man göra det är det bra att vara ute i god tid så det finns ngra fina kvar

• lindahallman

Japp, min och tärnans klänning ska de förhoppningsvis skicka från Kina imorgon

lisa07 skrev 2008-04-23 18:44:25 följande:
    hej här kommer ännu en blivande brud 080809.Har ni alla köpt eller hyrt klänning redan? Jag har inte börjat titta ännu..
  • svalan77

när skall man ha skickat in hindersprövningen... har jag missat nått? eller är ni ute i god tid ... hjälp

• kalevala

Hindersprövningen gäller i 4 månader!
    Det kan ta några veckor innan den kommer så det går bra att skicka nu !

• bridesilly

Tänk flickor va tiden rusar fram. Nu är det inte annat än man börjar bli lite stressad. Förut har man kunnat ta det ganska lugnt men nu är det nog på tiden att man sparkar igång sig själv och gör klart låtlistan med mera eller vad tror ni

• bofinkarna

Usch ja börjar ångra min klänning..

Svar på tråden 080809 del 3