• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bofinkarna

Inga strumpbyxor för mig.. HATAR det!

Vi ska till Gävle på lördag och prova kläder åt gubben :) Ska bli så roligt! Han kommer bli så fin! Så ska jag köpa papper på clas ohlsson, köpa billiga t-shirtar och skriva Mrs Herza, Mr Herza on honeymoon m.m. till bröllopsresan. :) Nästa vecka ska jag till floristen och provsmaka tårta (hoppas jag iaf) så sen är det bara småsaker kvar :) Känns så bra men längtar så mycket nu!!!! :)
    Önskar det bara va 3 veckor kvar :O
    Vi ska ha bröllopshäftet som en CD.case och sedan ha en skiva med "vår" musik som ska spelas under middagen m.m. så för oss är det inget live band. Iosf är min gubbe musiker och många andra musiker är med men scenen är så liten.. :(

• bofinkarna

Glömde säga att vi försökt fylla i Hindersfrömvning och anmälan om efternamn men vi skriver bara fel :P

• TyresöBrud
    cindell skrev 2008-04-23 09:05:05 följande:
    En liten skitfråga Kommer ni ha strumpbyxor på er? Blir inte det varmt? Ska boka vår trubadur i veckan. Spännande
    Kommer inte ha det, tycker att det känns bättre utan!
  • lindahallman

jag kommer inte heller ha det. det blir varmt ändå och förresten så syns fötterna ändå inte om man har lång klänning

• bridesilly

Om en vecka går vårt osa ut och det är fortfarande massor av folk som inte har hört av sig. Usch ja blir lite lessen att jag ska behöva jaga ut ett svar av dom

• cindell

Vi kom på att vi skrev osa 8 juni och inte osa senast 8 juni. Ett misstag av oss. Därför har alla vi skickat inbjudningarna till trott att det bara var det datumet som man kunde osa. En del har förstått att det inte var vår tanke och osat ändå. Kanske är så de tänker i ditt sällskap med.... En förhoppning från mig till dig

• Bride in England

bridesilly

har du emailadresser till de som inte svarat? Kanske skicka ut ett massmail nu och paminna om att det bara ar en vecka kvar, sedan ar det forsent att svara?

Jobbigt att folk inte respekterar osa-datum!!!

bridesilly skrev 2008-04-23 15:49:03 följande:
    Om en vecka går vårt osa ut och det är fortfarande massor av folk som inte har hört av sig. Usch ja blir lite lessen att jag ska behöva jaga ut ett svar av dom
  • bridesilly

nej alla har inte emailadresser annars hade jag mailat dom. Känns verkligen trist att behöva tjata. I infobrevet skrev vi ju att vi vill ha svar oavsett om man kommer eller ej.
    Bride in England skrev 2008-04-23 18:00:13 följande:

bridesillyhar du emailadresser till de som inte svarat? Kanske skicka ut ett massmail nu och paminna om att det bara ar en vecka kvar, sedan ar det forsent att svara?Jobbigt att folk inte respekterar osa-datum!!!
  • Bride in England

jobbigt. Forhoppningsvis vet de med sig att osa-datumet narmar sig och planerar att skicka svar i veckan...annars far man val jaga antar jag. Vi far val se hur det gar for oss, vi har OSA 2 juni. Har fatt nagra ja-svar redan, vilket ar kul, men av folk som anda sagt att de kommer... De som svarar nej vantar kanske lite med att svara...

bridesilly skrev 2008-04-23 18:19:26 följande:
    nej alla har inte emailadresser annars hade jag mailat dom. Känns verkligen trist att behöva tjata. I infobrevet skrev vi ju att vi vill ha svar oavsett om man kommer eller ej.Bride in England skrev 2008-04-23 18:00:13 följande:
  • Helena1978

Tessan k:
    12000 kr. Då spelar dem från kl. 21-01= 4 h. Jag tycker att det blir lite dyrt, men ska man ha ett fullt band, kostar det dessvärre.

Svar på tråden 080809 del 3