• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • kalevala

min blivande är i tyskland och inhandlar till bröllopet.......

• bridesilly

jiiipiiii äntligen under 100 dagar

• nilia

Ojoj nu börjar det verkligen att närma sig=) Ååh vad jag längtar!

• bridesilly

Idag har jag vart på brudsminkning på makeupstore som jag fick i present av min underbara m2b

• nilia
    bridesilly skrev 2008-05-02 19:08:02 följande:
    Idag har jag vart på brudsminkning på makeupstore som jag fick i present av min underbara m2b
    Va härligt! Blev det snyggt?
  • bridesilly
    nilia skrev 2008-05-02 19:09:02 följande:
    Va härligt! Blev det snyggt?
    jo det blev ganska bra men för mörkt. sen får man ju välja varor för lika mycket som sminkningen kostar (495) men han la till pengar så jag fick I do setet därifrån som kostar nån peng mer kommer nästa vecka
  • Emkalo

God kväll!

I onsdags var vårt sista OSA och idag svarade den sista personen... :) Av 62 bjudna kommer 60 pers. Två kusiner till m2b blir hemma i Finland tyvärr! Men de är yngre (16-18 år) och uppskattar det kanske inte lika mkt! Men så kul att så många kommer! Mitt i semestertider och allt....

• blivandefrularsed

Emkalo

Kul! Önskar också att det inte blir för många bortfall på vårt bröllop. Vi har bjudit 44 st och vi gissar att m2bs mor och farföräldrar inte orkar komma på middagen, så förhoppningsvis tackar 40 st JA! På fredag har vi OSA

• TyresöBrud

99 dar, oj va tiden går fort!
    Imorgon är det dax för oss att proväta menyn, längtar!

Svar på tråden 080809 del 3