• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

fler som har tackat nej igår va e detta? ingen som vill komma eller?

• Bride in England

bridesilly

har de gett nagon anledning? Ar det folk som bor en bit ifran er som kanske har problem med avstandet?

• bridesilly

nej dom har bara skrivit att dom inte kan komma. Känns trist när det blir färre och färre en del förstår jag dom som bor i finland men de som bor nån enstaka mil härifrån vet jag inte vad dom har för anledning men jag tänker inte fråga för den delen heller. Vill dom inte så vill dom inte trist men så är det.
    Bride in England skrev 2008-04-16 15:24:35 följande:

bridesillyhar de gett nagon anledning? Ar det folk som bor en bit ifran er som kanske har problem med avstandet?
  • Bride in England

Fy vad trakigt! Hoppas ni kan gladja er at de som kommer och att ni snart glommer bort trakmansarna som sagt nej! Vantar sjalv pa de forsta svaren nu sa far se vad som hander...

bridesilly skrev 2008-04-16 15:29:14 följande:
    nej dom har bara skrivit att dom inte kan komma. Känns trist när det blir färre och färre en del förstår jag dom som bor i finland men de som bor nån enstaka mil härifrån vet jag inte vad dom har för anledning men jag tänker inte fråga för den delen heller. Vill dom inte så vill dom inte trist men så är det.Bride in England skrev 2008-04-16 15:24:35 följande:
  • bridesilly

Ja vi har sagt att oavsett om det inte kommer så många så skulle vi inte få för oss och bjuda några fler. Vi valde ut de ca 40-50 som vi står närmast och sa att de som kommer kommer å de som vi inte umgås med och har en nära relation till är inte aktuellt att bjuda heller.

• Bride in England

Ratt tankt! Det ska vara folk man verkligen vill ha dar som ska fira ens stora dag. Ni kommer att fa en toppendag vilket som. Det ar nog bara precis nar man far nej-en som man kanner sig besviken, sen glommer man forhoppningsvis bort det och gladjer sig for allt som den underbara dagen kommer att medfora

• bridesilly

Jo visst är det så. Vi kommer vara lika glada för att vi är gifta oavsett om det kommer 50 eller 20 gäster
    Bride in England skrev 2008-04-16 16:13:05 följande:

Ratt tankt! Det ska vara folk man verkligen vill ha dar som ska fira ens stora dag. Ni kommer att fa en toppendag vilket som. Det ar nog bara precis nar man far nej-en som man kanner sig besviken, sen glommer man forhoppningsvis bort det och gladjer sig for allt som den underbara dagen kommer att medfora
  • blivandefrularsed

Förstår att det känns trist att få nej, det var vi inte fått än så länge....men å andra sidan har inte så många anmält sig, mest familjen och några vänner som vi räknade med ändå.
    Och du som var ute i god tid med inbjudan och allt, kanske hade dom redan bokat in en semester...???

Men som bride in england säger, ni kommer få det toppen med dom som faktiskt kommer!!!

• bridesilly

Kanske dom har bokat in något, vet ej men vi var ändå ute i årsskiftet. Jaja det blir nog en bra bröllopsmiddag och vi kommer nog vara lika glada iaf för det viktigaste är vigseln och att vi sen är äkta makar

blivandefrularsed skrev 2008-04-16 22:20:11 följande:
    Förstår att det känns trist att få nej, det var vi inte fått än så länge....men å andra sidan har inte så många anmält sig, mest familjen och några vänner som vi räknade med ändå. Och du som var ute i god tid med inbjudan och allt, kanske hade dom redan bokat in en semester...???Men som bride in england säger, ni kommer få det toppen med dom som faktiskt kommer!!!
Svar på tråden 080809 del 3