• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Nufsan

bridesilly, när lämnade in den??

Vi lämnade in våran i onsdags förra veckan, men vi har inte fått ngt än

• Bride in England

Vad sent alla far sina hindersprovningar i Sverige. Det tog 3 veckor for oss att fa den har!! Hur lang tid tar det i Sverige?

• bridesilly

vi skickade in hindersprövningen i måndags förra veckan och den kom igår så drygt en vecka tar det väl

Nufsan skrev 2008-04-22 19:50:32 följande:
    bridesilly, när lämnade in den?? Vi lämnade in våran i onsdags förra veckan, men vi har inte fått ngt än
  • Tessan K

Helena 1978:

Va roligt att ni hittat ett bra band

Får jag fråga hur mycket ni betalar för bandet o hur många timmar ska de spela?

• TyresöBrud

Jag var hos sömerskan idag och provade min klänning, åhh den är underbar! Var så länge sen jag såg den. Nägra små justeringar till och nästa vecka får den komma hem! Ska ha den hos mamma så att jag inte går och pillar på den hela tiden.
    Är så fin. Kommer att hyra en tyllunderkjol i flera lager istället för den jag hade med ringar, blev sååå mycket finare. Klänningen rör sig på ett helt annat sett.
    Behövde bara skriva av mig, så glad:)

• TyresöBrud

Ja just det, vi har bokat DJ till festen nu också!

• cindell

En liten skitfråga Kommer ni ha strumpbyxor på er? Blir inte det varmt?

Ska boka vår trubadur i veckan. Spännande

• cindell

En liten fråga till Har toastmastern någon uppgift innan bröllopet? Ska den hjälpa till något med förberedelserna?

• bridesilly

Strumpbyxor? hmmm nej jag tror det blir lite för varmt. Jag var supervarm i bara klänning och underkjol när jag testade hos sömmerskan. puh!

• AoM

jag kommer absolut inte att ha strumpbyxor, hatar dem! däremot kommer jag KANSKE att ha stay ups. Vet inte än. Beror väl lite på hur vädret ser ut på vår dag, hoppas på soool!

Svar på tråden 080809 del 3