• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Virvel

Nu var det ett tag sedan jag var in och skrev. Jag kan tala om att det inte har hänt något och det har inte varit något datastrul.
    Vi ska fortfarande gifta oss den 9 augusti.
    Det har bara varit fullt upp med annat och sen har planeringen stått still.

Vi har fått fyra svar på inbjudningarna och dom har tackat ja så vi blir inte själva i alla fall

Hade middag med vårt värdpar/toastmasters och det kändes kanon.
    Vi har också provfestat lokalen då dom som är värdpar hade trettioårsfest i samma lokal för några veckor sedan. Fungerar kanon. Fattar inte att dom bara tar 1000 kr för en så fin lokal.

Har hittat ny underklänning som jag ska ha. Det är en axelbandslös slim. Asful och osexig men det skiter jag i. Kroppen och framför allt tuttarna får sig ett ordentligt lyft. Sambon vet ju redan hur jag ser ut under så det är ju inte falsk marknadsföring.

Jag ska försöka ta mig tid att läsa igenom det ni har skrivit så att jag kan hänga med i diskussionen igen.

• bridesilly

åååh äntligen är du tillbaka virvel. du såg väl att vi efterlyst vår kära TS VÄLKOMMEN HEM

Virvel skrev 2008-04-17 08:34:37 följande:
    Nu var det ett tag sedan jag var in och skrev. Jag kan tala om att det inte har hänt något och det har inte varit något datastrul. Vi ska fortfarande gifta oss den 9 augusti.Det har bara varit fullt upp med annat och sen har planeringen stått still.Vi har fått fyra svar på inbjudningarna och dom har tackat ja så vi blir inte själva i alla fall Hade middag med vårt värdpar/toastmasters och det kändes kanon.Vi har också provfestat lokalen då dom som är värdpar hade trettioårsfest i samma lokal för några veckor sedan. Fungerar kanon. Fattar inte att dom bara tar 1000 kr för en så fin lokal.Har hittat ny underklänning som jag ska ha. Det är en axelbandslös slim. Asful och osexig men det skiter jag i. Kroppen och framför allt tuttarna får sig ett ordentligt lyft. Sambon vet ju redan hur jag ser ut under så det är ju inte falsk marknadsföring. Jag ska försöka ta mig tid att läsa igenom det ni har skrivit så att jag kan hänga med i diskussionen igen.
  • AoM

Virvel

Håller fullständigt med Bridesilly :)

• Virvel

He, he. Kände att jag var tvungen att ägna mig lite åt min familj ett tag istället för att sitta som trollbunden vid BT.
    Den 10 maj är vi bjudna på bröllop!!! Jag lärde känna en Elliots dagiskompis mamma (Bella)och vi har fått kanonbra kontakt. Det är hon som ska sminka mig och nu är vi bjudna på deras bröllop. Det ska bli jättekul. Tjejen som ska sjunga på deras hade vi bokat innan jag lärde känna Bella och hon ska sjunga samma låt som på vårt bröllop så det ska bli spännande att höra.
    Det är tredje bröllopet i hela mitt liv. Dom två första var mina syskon och då var jag tio och sjutton så det är ett tag sedan. Där snackar vi marängklänningar. Hua!

• bridesilly

Jamen det är roligt att du är tillbaka Vi har saknat dig i tråden

Virvel skrev 2008-04-18 12:22:20 följande:
    He, he. Kände att jag var tvungen att ägna mig lite åt min familj ett tag istället för att sitta som trollbunden vid BT. Den 10 maj är vi bjudna på bröllop!!! Jag lärde känna en Elliots dagiskompis mamma (Bella)och vi har fått kanonbra kontakt. Det är hon som ska sminka mig och nu är vi bjudna på deras bröllop. Det ska bli jättekul. Tjejen som ska sjunga på deras hade vi bokat innan jag lärde känna Bella och hon ska sjunga samma låt som på vårt bröllop så det ska bli spännande att höra.Det är tredje bröllopet i hela mitt liv. Dom två första var mina syskon och då var jag tio och sjutton så det är ett tag sedan. Där snackar vi marängklänningar. Hua!
  • lillaj

VI har bestämt att vi ska ha bordsservering och inte buffe idag samt meny för förrätt och varmrätt. Kvar att välja är tilltugg till brudskål.

Nästa vecka ska jag ringa konditoriet om tårta samt vår vigselförättare.

• AoM

Är det många av er som har tänkt ha vickning framåt natten? I sådana fall vad och ungefär vid vilken tid?

• Helena1978

Vi har tänkt att ha varmkorv som vickning, mest för att det är det enklaste. Tiden vet vi inte riktigt än.

• Emkalo

Jag tror inte vi kommer ha vickning...tror inte vi kommer hålla på längre än till högts kl 2. Folk får nöja sig med snacks och frukt tror jag. En liten dröm jag har är en chokladfontän....får se om det blir ngt sånt.

Vårt osa är sista april och hittills har nästan 40 av 61 (exkl oss två) tackat ja. Ingen har tackat nej. Kul men jag trodde ngn skulle tacka nej...men än finns risken!

Om ca 4 v har vi disputationsfest för min sambo för ca 75 pers. Inget toppen år rent ekonomiskt för oss :) Flytta får vi göra nästa år :) ngn med tips på present? Vad ska han få?

• kalevala

vi funderar vid 01.00 tror jag ,janssons frestelse grov macka o mjölk

Svar på tråden 080809 del 3