• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

men det är inte okej för en försäljare att säga så, man ska vara mån om sina kunder och vara trevlig. framförallt ska man veta när man ska hålla näbben vilket hon borde ha gjort. jaja du kan vara lugn i att veta att varken 40 eller 42 är en stor storlek sådeså

AoM skrev 2008-04-10 19:21:07 följande:
    fast på sätt och vis är jag glad att hon var så otrevlig, för nu känner jag mig bara mer sporrad att gå ner mina sista kilon :)
  • AoM

Bridesilly

känns skönt med lite positiva tankar från er!

TACK!!

• TyresöBrud

Hej tjejer,
    Har legat hemma och snorat med feber hela helgen. Hur mycket snor kan man få plats egentligen. Ja ja, behövde bara få tycka lite synd om mig själv. Kram till er alla!

• lillaj

Krya på dig!!!

TyresöBrud skrev 2008-04-13 19:32:34 följande:
    Hej tjejer, Har legat hemma och snorat med feber hela helgen. Hur mycket snor kan man få plats egentligen. Ja ja, behövde bara få tycka lite synd om mig själv. Kram till er alla!
  • lollan82

jaha, ikväll b'är det av att kolla in nytt mat ställe
    då det andra backat ur.. trist
    men kan kanske bara bli bättre då haha

får väl se..
    hur mkt har ni gjort inför the day?
    vi har bokat kyrka samt lokal och snart wärdshus...

ska kolla klänning snart haha sent ute

samt bokat tid för smink samt frisyr the day..
    och bokat färgning och klippning i slutet av maj..

snart fotograf oxå..

naglar fixar jag själv i gele

åh såååå motiverad nu

SKA GÅ NER I VIKT

har rätt mkt grav mage kvar sedan sonen ploppade ut

• Bride in England

Nu har vi skickat ut inbjudningarna!! Vilken harlig kansla det var att antligen lagga dem pa ladan. Nu ska det bli sa spannande att fa in svar.

Stalsatter mig dock och forvantar mig att vissa inte kommer att svara i tid eftersom jag har sett och hort manga som inte far in allas svar utan far jaga dem. Hur har det gatt for er andra med OSA?

• lindahallman

vi har OSA 1 maj och har ca 50 som tackat ja, 2 som tackat nej. sammalagt har vi bjudit 120 stycken men då räknar vi med att nårg atackar nej. egentligen skulle det vara perfekt med 111 gäster, det får precis plats enligt den bordsplaceringen vi gjort men det gär som väl är att knö in lite fler =)

• bridesilly

Ja måste fråga flickor, är det någon som vet vart TS har tagit vägen? har inte sett till henne på eeeevigheter

• AoM

Bridesilly

Håller med, var har hon tagit vägen?

• bridesilly

ingen aning, har inte sett henne online på evigheters evigheter

AoM skrev 2008-04-15 17:06:26 följande:
    BridesillyHåller med, var har hon tagit vägen?
Svar på tråden 080809 del 3