• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Bride in England

hej alla brudar!

behover lite brollopsprat nu efter en jobbig och deprimerande dag pa jobbet.

Jag har bestallt min vigselring pa natet o nu har den kommit! Min m2b har tagit emot den pa sitt jobb och sager att den ser bra ut. Ska bli sa spannande o prova sen!!

Hur star det till med er andra och brollopsplanerna?

• bridesilly

neeej nu har vi fått ännu fler nej på osa

• Bride in England

Trist!! Nar ar er OSA, var det senare i april? Har ni manga som inte svarat?

bridesilly skrev 2008-04-08 16:22:24 följande:
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-04-08 16:22:24 följande:
    Tråkigt...hoppas bara att det inte är nån av "dom närmaste".
  • lindahallman

Bride in England skrev 2008-04-08 16:21:24 följande:

hej alla brudar!behover lite brollopsprat nu efter en jobbig och deprimerande dag pa jobbet.Jag har bestallt min vigselring pa natet o nu har den kommit! Min m2b har tagit emot den pa sitt jobb och sager att den ser bra ut. Ska bli sa spannande o prova sen!! Hur star det till med er andra och brollopsplanerna?
    vi ska skriva i hindersprövningen idag och skicka den denna veckan, tidigast imorgon alltså. IMORGON ÄR DET BARA 4 MÅNADER KVAR FÖR OSS!!!
  • blivandefrularsed
    lindahallman skrev 2008-04-08 17:45:54 följande:
    Bride in England skrev 2008-04-08 16:21:24 följande:vi ska skriva i hindersprövningen idag och skicka den denna veckan, tidigast imorgon alltså. IMORGON ÄR DET BARA 4 MÅNADER KVAR FÖR OSS!!!
    oooooooo, det närmar sig!!!
  • Bride in England

4 manader!!! harligt! Efter imorgon kan vi saga att det ar "3 manader och x dagar kvar"

lindahallman skrev 2008-04-08 17:45:54 följande:
    Bride in England skrev 2008-04-08 16:21:24 följande:
    vi ska skriva i hindersprövningen idag och skicka den denna veckan, tidigast imorgon alltså. IMORGON ÄR DET BARA 4 MÅNADER KVAR FÖR OSS!!!
  • AoM

Åååh, nu har vi äntligen fått en präst!!!
    Enligt pastorsexpeditonen hade hon mailat oss två ggr men tydligen inte till rätt adress eftersom vi inte har fått det!

Men jag är iaf sååå glad att äntligen veta vem som ska viga oss!!!

• bridesilly

Bride in England skrev 2008-04-08 16:26:19 följande:

Trist!! Nar ar er OSA, var det senare i april? Har ni manga som inte svarat?
    [/citat]

det är min del av gästerna som inte kommer. De flesta som har tackat nej är släktingar som bor långt bort men dom har ju ett halvår på sig från det att man fick inbjudan till att bröllopet är så visst hade man hunnit spara men men sista april är osa och jag hoppas att det kommer fler JA nu istället.
    blivandefrularsed skrev 2008-04-08 17:07:06 följande:
    [citat]
    Tråkigt...hoppas bara att det inte är nån av "dom närmaste".
Svar på tråden 080809 del 3