• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • blivandefrularsed

Vi har 9 maj. Än så länge har ingen anmält sig förutom ett par kompisar och min syster, men alla dom är ju ändå givna. M2bs syster har frågar om hon måste ringa till värdparet och anmäla sig (vi vet ju att hon kommer med sin sambo) och jag sa att hon inte måste det om hon verkligen inte vill.... Men varför ska det vara så jobbigt?? Ett stackars litet telefonsamtal...

Idag ska vi träffa en caterare (säger man så?).

• lindahallman

Idag har jag köpt mina skor så nu har vi fixat alla kläder! det känns så skönt!

• cindell

Vad har du köpt för skor? Hur mycket kommer skorna egentligen synas när man har lång klänning?

• Nufsan

Cindell,har du hellång klänning så syns det inte så mkt, förutom om du har släp t ex och lyfter upp klänningen.. Jag tror man inte tänker så mkt på dem.

• lindahallman
    cindell skrev 2008-04-05 20:19:37 följande:
    Vad har du köpt för skor? Hur mycket kommer skorna egentligen synas när man har lång klänning?
    jag har köpt vita sandaletter som jag även ska ha på studenten nu till sommaren. dom kommmer snart på bild i mitt galleri...
    mina kommer nog inte synas alls eftersom jag ska ha golvlång klänning. därför gör jag mig inte besvär att köpa några speciella brudskor
  • blivandefrularsed

Bokade cateringen idag, känns könt!

• Mrs Robin Hood

Håller med. Varför måste man vänta till sista dagen? Jag vill ju veta nu även om det för många är självklart att dom kommer.

Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:

Mina inbjudningar gick ut innan påsk men folk är dåliga på att höra av sig. Sen när man pratar med dom så är det såååå självklart att dom kommer. Är det bara jag som är nervös eller har ni också svårt att få in svar?Det har ju iof-sig inte gått så lång tid...men själv hade jag nog slängt mig på luren eller mailat.
Svar på tråden 080809 del 3