• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Hjalmar

Ang. brudskor så har jag hittat en sida med såna. Men hur lätt är det att det blir rätt när man inte testat dem först? någon som beställt skor över internet? Har letat på stan också men de finns inte så där jättestort utbud.

www.have2have.se/group.asp&sub=548

• Mrs Robin Hood

Vad skönt att ha det gjort! Själv håller jag på med just cateringen för tillfället. Vad blev det för meny?

blivandefrularsed skrev 2008-04-06 00:43:19 följande:
    Bokade cateringen idag, känns könt!
  • blivandefrularsed

Vi har inte spikat menyn än, men troligtvis blir det skagentoast till förrät och porterstek med rotfruktsgratäng och några grönsaker samt sås till huvudrätt. Till efterrätt ska vi ha glass, men det fixar vi själva.

• bridesilly

Vi har sista osa datum sista april men sen var vi extremt tidigt ute med inbjudningarna också så dom har haft tid på sig och ändå kan inte alla massa sig till att svara. Anmäler dom inte att dom ska komma och kommer ändå så får dom vara utan mat isåfall...eller vad ska man annars göra

• blivandefrularsed

Hur många har ni bjudit bridesilly?

• bridesilly

ca 50 st och bara hälften har tackat ja än så länge, de andra har inte hört av sig

ni då?

blivandefrularsed skrev 2008-04-06 21:00:05 följande:
    Hur många har ni bjudit bridesilly?
  • bridesilly

haha såg precis mitt stavfel..menar maaasa sig till att svara inte massa

• blivandefrularsed

Vi har bjudit 44 så då har vi ungefär samma. Vad jag tänker då är att ni väl känner dom flesta och säkert vet om många som kommer men inte har anmält sig. På vår gästlista så är ungefär hälften familj med respektive och dom är ju givna. Sen såklart, har vi bjudit några som vi kanske träffar en gång om året och som vi ännu inte har hört nåt ifrån (dom ska iofs höra av sig till värdparet).

Men vet du vad jag tror??!!! Att dom flesta hör av sig SISTA dan. För det är såå vanligt. Även om man vet att man kan så drar man ut på det.

Fast det ska jag säga dig, nästa gång jag blir bjuden på ett bröllop ska jag osa med EN GÅNG!

• Nufsan

Vårt värdpar har fått lov att boka om deras utlandsresa så våran sista OSA dag så är det på plan till Kreta Hur gör man då då??? Är livrädd att flera anmälningar ramlar mellan stolarna då!

• Emkalo

VI har osa sista april och bjudit ca 62 pers tror jag (lite dålig koll :)). Ca 25 pers har hittills tackat ja. Ingen har tackat nej. Men dte är min syrr asom sköter osa så jag vet inte alla alltid, men hon uppdaterar mig. Ingen har kommenterat vårt osadatum, positiivt eller negativt.

Svar på tråden 080809 del 3