• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • blivandefrularsed

Dom kanske kan prata in ett meddelande på sitt mobilsvar att dom är utomlands och att det går bra att anmäla sig när dom kommer hem eller att dom (värdparet) kan ringa upp då.

• Nufsan

Det var ju smart

blivandefrularsed skrev 2008-04-06 21:20:29 följande:
    Dom kanske kan prata in ett meddelande på sitt mobilsvar att dom är utomlands och att det går bra att anmäla sig när dom kommer hem eller att dom (värdparet) kan ringa upp då.
  • cindell

Inte ens hälften av våra har osat, typ 10. Varav två är tärnor, fyra föräldrar och en bror..........!!!!! Det är ju jättemärkligt.

• nilia

Ja det här med osa är ju skumt! Av våra 105 gäster så är det ca 37 som har tackat ja(varav 10 av dessa är våra familjer och tärnor/marskalk).
    Och drygt 40 st har antytt till oss att de kommer, men inte osat varken till vårt värdpar eller till vår mail.
    Tror dessa 40 att de har anmält sig? Vissa av dem är vänner till oss som typ har sagt det i "fyllan".
    En del av dem vet jag tom som redan har köpt kläder till bröllopet men inte har tackat ja än. Varför ska alla vänta? Vårt värdpar kommer ju att bli nerringda sista osa-dagen(sista maj).
    Tyckte ändå att vi gjorde det smidigt för våra gäster genom att göra en speciell "bröllopsmail" för att enkelt kunna tacka ja eller nej. Ahhhr blir lite smått irriterad...

• lindahallman

vi har bjudit 120 stycken oxh har osa första maj. det är ca 40 personer som redan har tackat ja.

en del kasnke inte kommer sig för att göra det förrän i sista stund så jag tror att man inte ska oroa sig för det.

• bridesilly

Jag hoppas iaf att det kommer fler än de som har osat vid det här laget. hälften känns inte så mycket när man bjudit 50

• blivandefrularsed

Jag tror att man ska börja bli nedstämd om bara hälften har osa:t när datumet är passerat. Garanterat hör dom av sig sista dagen.

• bridesilly

har fått ett par nej idag på osa. trist.

• AoM

Bridesilly

USch så tråkigt! Var det nej ni anade eller var det en överraskning??

• bridesilly

nej vi misstänkte att en del i släkten inte skulle komma men det är ändå trist att det blir färre på listan.

AoM skrev 2008-04-07 15:30:09 följande:
    BridesillyUSch så tråkigt! Var det nej ni anade eller var det en överraskning??
Svar på tråden 080809 del 3