• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bofinkarna

Ja.. Tänker också på att de nu är på "riktigt" bara FYRA månader. Kommer gå så fort :)
    VI fick lägenhet idag! som ett mirakel att vi fick den! ÄR SÅ GLAD!

• AoM

GRATTIS till lägenheten!! Kul!!

bofinkarna skrev 2008-04-09 13:37:39 följande:
    Ja.. Tänker också på att de nu är på "riktigt" bara FYRA månader. Kommer gå så fort :)VI fick lägenhet idag! som ett mirakel att vi fick den! ÄR SÅ GLAD!
  • bridesilly

Grattis

bofinkarna skrev 2008-04-09 13:37:39 följande:
    Ja.. Tänker också på att de nu är på "riktigt" bara FYRA månader. Kommer gå så fort :)VI fick lägenhet idag! som ett mirakel att vi fick den! ÄR SÅ GLAD!
  • AoM

jag har just skrivit ut papperna till hindersprövningen samt namnbytet. Men kom just på att jag ju har tänkt stryka ett av mina förnamn och kanske borde göra det först innan jag fyller i dessa papper?

• bofinkarna

Vart beställer man dem? tänkte också göra det snart.. :)

• bridesilly

Kan ni fatta att efter detta datumet som är idag så kan man börja skicka in hindersprövningar Helt overkligt. Snart ska vi gifta oss tjejer

• bofinkarna

jag vet :D tror jag dör av längtan :P Men mycket kvar att göra också så.. skönt att det inte är nu på lördag ;)

• bridesilly

men guuud hade det vart nu på lördag hade jag fått hjärtsnörp eller nåt av stress hahahaha

bofinkarna skrev 2008-04-09 14:19:26 följande:
    jag vet :D tror jag dör av längtan :P Men mycket kvar att göra också så.. skönt att det inte är nu på lördag ;)
Svar på tråden 080809 del 3