• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Mrs Edwards

inte vi heller...dom har sagt 2 ggr när jag ringt att hon ska höra av sig. Men icke.

AoM skrev 2008-04-04 17:16:01 följande:
    Vi har fortfarande inte fått ngn präst. Detta börjar starkt oroa mig!!!
  • AoM

Vårt problem är att kyrkan inte har ngn präst, de försöker nämligen få henne sparkad!! Och av den telefonkontakten jag har haft med henne vill vi absolut inte att hon ska viga oss!! Kyrkan säger att de ska försöka hitta ngn vikarie...
    Vi har nu försökt få tag på präst från annan församling; den första kunde inte och den andra har inte svarat.

Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:19:20 följande:

inte vi heller...dom har sagt 2 ggr när jag ringt att hon ska höra av sig. Men icke.
  • Nufsan

Skickade ut mina i mitten av februari och inte ens en tredje del har ringt och tackat ja och alla säger som du, självklart så kommer vi, blir knäpp på det!
    Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:

Mina inbjudningar gick ut innan påsk men folk är dåliga på att höra av sig. Sen när man pratar med dom så är det såååå självklart att dom kommer. Är det bara jag som är nervös eller har ni också svårt att få in svar?Det har ju iof-sig inte gått så lång tid...men själv hade jag nog slängt mig på luren eller mailat.
  • bridesilly

vi skickade ut inbjudningarna i januari och har fortfarande inte fått svar av alla. suck va trött man blir. det är inte självklart att man vet att dom kommer. Vi skrev tydligt och klart att vi räknar att ni hör av er oavsett om ni kommer eller ej antingen via brevsvar eller telefonsamtal men ändå har inte alla hört av sig :-S
    Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:

Mina inbjudningar gick ut innan påsk men folk är dåliga på att höra av sig. Sen när man pratar med dom så är det såååå självklart att dom kommer. Är det bara jag som är nervös eller har ni också svårt att få in svar?Det har ju iof-sig inte gått så lång tid...men själv hade jag nog slängt mig på luren eller mailat.
  • AoM

Vi har MÅNGA som inte hört av sig men däremot har jag från herrgården fått veta att de har bokat hotellrum!! Lustigt hur folk tänker !

• bridesilly

Jag blir nästan tjurig om det kommer folk som inte har hört av sig, då har man inte räknat med dem i mat och allt blir galet. Så trist att behöva sätta sig och ringa runt till gästerna

• kalevala

ja samma här , vissa tänker klart de räknar med oss , men meddelar ej .........knasig om man ska duka ........ska man ha ett extra bord !???

• Nufsan

Kommer dom utan att anmäla sig så får de väl vara utan mat och sånt då. Tycker det är respektlöst värre än värst att anta att man är välkommen utan att ha anmält sig!

Varför har man annars ett OSA????

• Helena1978

När har ni satt senast OSA datum? Vi har satt det till 30/4 och jag fick en reaktion på detta idag att det är alldeles på tok för tidigt. Vi har valt att ha ett datum eftersom min släkt måste ha boende där uppe, vilket jag har preliminär bokat och måste ge besked i början av maj. Tycker ni att detta är fel gjort (inbjudningskorten är ju redan utskickade så det är lite svårt att ändra)

• AoM

Helena1978

Vi har valt 1 juni som senaste datum för OSA.

Svar på tråden 080809 del 3