• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • nilia

Åhhh va skönt att ni fått en prälle=)

Var förresten hos guldsmeden idag och provade min ring, den är inte klar än men den börjar bli såååååå fin=)
    Hihi blev så lycklig för den kändes så bra!!!!

• bridesilly

men va roligt, får man se den sen
    Det blir kerstin wreden föresten

nilia skrev 2008-04-01 23:47:47 följande:
    Åhhh va skönt att ni fått en prälle=) Var förresten hos guldsmeden idag och provade min ring, den är inte klar än men den börjar bli såååååå fin=) Hihi blev så lycklig för den kändes så bra!!!!
  • kalevala

min gulgsmed ringde idag hon var snart färdig o ville jag skulle komma o se var stenen ska sitta .....spännande!!!!!!!!!!

• kalevala

GULDSMED!!!!!ska det stå
    vi blev oxå glada för vi vet vem som tjänstgör vid vigseln , och den präst som brukar vara i församlingen har sem ester o vi gillar ej henne så vi blev lättade .......

• cindell

Dagen efter flyr vi fältet Drar till arlanda och bröllopsresa!

• AoM

Vi åker till fjällen dagen efter. En veckas avkoppling och sen tar vi den riktiga bröllopsresan till hösten eller vintern.

• kalevala

hmmm dagen efret ...vi har gäster som sover över från utlandet , så vi funderar på att ta med dem o bada bastubår eller nåt mysigt o nordiskt....

• lindahallman

vi sover lääänge! sen mysig frukost, öppnar presenter i lugn och ro, packa det sista för vi åker dagen efter :) den dagen låter så sjukt skön!

• nilia

Jag lovar den kommer upp i galleriet så fort den är klar=)
    Himla skönt att det har löst sig för er iaf! Hon är dessutom väldigt behaglig och duktig! Det blir nog kanon=)

bridesilly skrev 2008-04-02 07:11:09 följande:
    men va roligt, får man se den sen Det blir kerstin wreden föresten
    Lyxigt för er som bara ska slappa dagen efter=) Vill oxå... svärmor ska inte bestämma, grr. Vi åker troligtvis på vår resa den 11:e så då vore det ju skönt att ha en dag innan som man bara kan ta det lugnt på.
  • TyresöBrud

Fick iväg inbjudningskorten i måndags, till slut och så många har ringt och tackat för inbjudan och berömt de vackra korten! Hi hi, är så glad att de hört av sig, hade förberätt mig på det värsta.

Svar på tråden 080809 del 3