• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-04-28 23:32:50 följande:
    låter trevligt ... idiotförklaringar är alltid lajbans ...får jag fråga varför du skulle bli det?
    Varför??
    Jo för att jag fick en konstig magsjuka för nån månad sen och klagar på att jag är svullen över magen fortfarande.
    Till svar får jag bara att..skriver det inte här i tråden föresten! *hihii*
  • Fjosok

ojdå, jo ...ja vet inte vad jag ska säga ...

en kompis gick ner 50 kilo ... och hon är kvinna. OCH det gick fort ...

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 23:37:05 följande:

ja, kan tänka mig det. Suck...Min sambo går ju oxå ner busenkelt. Bara han struntar i alla kakor, efterrätter, godis, läsk, socker etc så går han ner. han behöver inte röra på sig nåt extra eller så (han har ett fysiskt jobb) medan jag måste anstränga mig som attan för att gå ner ett enda gram.Jag har ju kört cambridge nu ett tag. Gick då ner 5 kg på 2 veckor. Har lyckats gå upp 3 av kilona för att jag inte står ut med att enbart dricka pulver.fattar inte, förr hade jag en karaktär som hette duga och en kropp som oxå hette duga *asg* Idag har jag inget av det
    Så kan det bli..har du ett stillasittande jobb nu?
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-04-28 23:40:10 följande:
    ojdå, jo ...ja vet inte vad jag ska säga ...en kompis gick ner 50 kilo ... och hon är kvinna. OCH det gick fort ...
    Kan det va att åldern tar ut sin rätt för min del??
  • Anja 19 juli 2008

Thailand08

joooo skriv... jag blir jättenyfiken

• Anja 19 juli 2008

Thailand08

Nä mitt jobb är ganska rörligt. Jobbar med barn

Har ju dessutom tre illbattingar själv så det blir rätt mkt spring + att vi bor lite utanför stan och jag cyklar massor med barnen bakefter i cykelkärra, blir många cykelturer varje dag + att jag går på gym, så jag rör mig ju.

Äter bra tycker jag oxå att jag gör. Fast mitt problem är att jag inte kan säga stopp... tar gärna en portion för mycket och är MKT svag för god mat och andra godsaker.

Sen märker jag att det är BETYDLIGT svårare att gå ner i vikt nu jämfört m för 10 år sen.

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 23:43:58 följande:

Thailand08joooo skriv... jag blir jättenyfiken
    Jo min käre make sen 14/2 sa att man kan inte se ut som en pinuppa hela livet!
    Kan man visst sa jag!
    Får nog slopa vispgrädden i alla såser ettag så löser det sej väl..eller??
  • Fjosok

Sitter och kollar på den nya klänningen ...

stolt

(för att byta bort matsamtalsämnet)

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 23:45:57 följande:

Thailand08Nä mitt jobb är ganska rörligt. Jobbar med barn Har ju dessutom tre illbattingar själv så det blir rätt mkt spring + att vi bor lite utanför stan och jag cyklar massor med barnen bakefter i cykelkärra, blir många cykelturer varje dag + att jag går på gym, så jag rör mig ju.Äter bra tycker jag oxå att jag gör. Fast mitt problem är att jag inte kan säga stopp... tar gärna en portion för mycket och är MKT svag för god mat och andra godsaker. Sen märker jag att det är BETYDLIGT svårare att gå ner i vikt nu jämfört m för 10 år sen.
    Tycker du ser fin ut ändå!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på