• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Jag började just ge upp hoppet - eller snarare, jag började tänka att sängen nog vore något för mig också. Har äntligen börjat varva ner

• hjartan

Gå du och lägg dig med gott samvete. Ska försöka få mig själv att göra det samma. Behöver lite sömn.

• Cantaton

Jodå, det ska jag absolut göra Grejen var den att jag åkte hem när en "hemmafest" över gick i krokutgång. Jag var inte så sugen att gå ut och dansa, men när jag kom hem blev jag så fruktansvärt sällskapssjuk. Hmmz. Inte lätt Men jag är glad att jag kom hem med den nattbuss som stannar utanför min port, annars hade jag behövt gå en bra bit - på en väg polisen satt upp varnande lappar om i min port nyligen... Och det är ju rätt skönt att få lägga sig i sängen nu och inte sitta på en nattbuss med de mest berusade.

• Cantaton

Vet att det ännu kanske inte klassas som natt, men några vakna som vill chatta om allt o inget?

• jordgubbar och oboy

Är bara alltför vaken, min lilla örönmanet ( 9:e dubbelsidiga öroninflammationen på 1,5 år) håller mig uppe..

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på