• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • junikul08

Jo jag har gjort egna, är egentligen extemt opysslig men fick ett ryck av all inspiration från alla fina gallerier på den här sidan. Har tyvärr inte fixat eget galleri än. Men de var ganska enkla i handgjort naturvitt papper med lite växtdelar i, med ljusgröna och vita detaljer och lite guld. Ser väldigt handgjorda ut. Har nog lagt ner ca 12 timmar på att formulera, köpa material och göra dem (18 st), men det kanske är normalt (?)

• jordgubbar och oboy

Låter superfint iaf. Inte utan att man får lite ångest av allt bröllopspyssel som jag iaf. inte hade en tanke på innan jag blev BT- beroende. Hjärtformade sockerbitar, toapapper med brudpar, egna vinetiketter, favours, you name it! Är eg. mest interesserad av mat o vin..

• Thailand 08

Jag ska bara fixa egna etketter till vinflaskorna till festen

• jordgubbar och oboy

Är väl inte så bara! Får man fråga vad ni ska ha för meny och dryck??

• sokkerstruten

Får jag oxå vara med.. är inte i svergie så kl är bara 15.40 här! :)

• Cantaton

Såklart Välkommen!

sokkerstruten skrev 2008-03-07 22:41:07 följande:
    Får jag oxå vara med.. är inte i svergie så kl är bara 15.40 här! :)
  • jordgubbar och oboy

Välkommen sokkerstruten! Var är du?

• Thailand 08

Vi ska bara ha fest hemma i efterskott för släkt o vänner.Min man vill att jag gör min smörgåstårta så det får bli så + öl o vin mm.kaffe och en vit princesstårta tänkte jag oxå göra och ev.en grädd tårta med ( älskar att pyssla med tårtor! )

• sokkerstruten

Jag är ingen pyssel männiksa heller.. önskar jag var det för alla gör så fina saker! Vi ska beställa våra trycksaker...

• sokkerstruten

Ok låter härligt att åka iväg så å gifta sig..ibland så känne rjag att det hade varit skönt, men samtidigt så vill man ju ha en rejäl fest, med nära å kära...

jag är i usa...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på