• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • jordgubbar och oboy

Han kompenserar allt skrikande med charm när han är frisk! + att han snart ska få rör så då lär det bli bättre, el. åtminstånde göra mindre ont. Fler vakna?

• Thailand 08

jag e vaken..som vanligt! Öroninflamation är inte kul alls

• junikul08

Jag gjorde precis klart sista inbjudan.. känns underbart :)

• Cantaton

Skönt! När ska de ut?

junikul08 skrev 2008-03-07 22:21:20 följande:
    Jag gjorde precis klart sista inbjudan.. känns underbart :)
  • Thailand 08

junikul08: har du gjort din själv? jag gjorde en latis och beställde färdiga...men vi är ju redan gifta och ska bara bjuda lite folk till fest i efterskott

• junikul08

Skickar dem imorgon :) gifter oss i juni och har bara planerat i tre veckor ungefär, så det blir en snabbvariant av planering. När gifter/gifte ni er?

• jordgubbar och oboy

har du bild? Splittrat nyfiken emellan skriken..

• Thailand 08

vi gifte oss på allahjärtans dag på Koh samui i Thailand.Ska ha festen 19 april

• Cantaton

Ahh, spännande!

Bröllop är inte aktuellt för min del än - inte förlovning heller, så jag kan nog inte svara bättre på din fråga än: i framtiden Men är kär, o, så kär.

junikul08 skrev 2008-03-07 22:24:01 följande:
    Skickar dem imorgon :) gifter oss i juni och har bara planerat i tre veckor ungefär, så det blir en snabbvariant av planering. När gifter/gifte ni er?
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på