• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • sokkerstruten

J: vilka har du mera då?

• jordgubbar och oboy

Hjärtskärande och samtidigt otroligt romantiskt.
    Thailand 08 skrev 2008-03-07 23:01:54 följande:

20 augusti 1960 gite sej mina föräldrar och det var tills döden skilde dem åt 1996 då pappa dog i lungcancer
  • jordgubbar och oboy

Funderar på ett "gör det själv" i bygdegården med kompisar i köket och servisen. Svårt att välja emellan personligt och proffsigt - man vill ju inte ligga sömnlös i flera veckor av oro..

• sokkerstruten

hehe det är ju inte så långt kvar till sni gifter er... jag hade varit vaken av oro för att jag inte hade allt planerat! Speciellt det här med festen hehe! :)
    jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 23:11:01 följande:

Funderar på ett "gör det själv" i bygdegården med kompisar i köket och servisen. Svårt att välja emellan personligt och proffsigt - man vill ju inte ligga sömnlös i flera veckor av oro..
  • Thailand 08

Jo kanske det,men jag TROR på det datumet!

• jordgubbar och oboy

Allt annat e bokat o klart, Väntar bara på att veliga jag ska bestämma mig, så går inbjudan ut! Har skickat STD till alla. Vilket föredrar ni? Som gäst, alltså?

• sokkerstruten

T: Nu hänger jag inte rikgtigt med... förutom att dina föräldrar gifte sig då..ska ni göra något det datumet? Eller ville du bara säga att det är ett fint datum för dig! :)

• Humlan66

*gääääsp* godnatt Tjejjer fniss

• Thailand 08

sockerstuten:Nej jag sa bar att de är ett lyckodatum! dom va lyckligt gifta i 36 år :)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på