• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

kul att sokkertstuten hänger med lite till

• The Bumblebee

Trodde att jag var ensam här - efter 23-tiden brukar det vara rätt dött i trådarna

• jordgubbar och oboy

Stackars! Mina tärnor är hur goa som helst. Lider med dig!

lycklig78 skrev 2008-03-07 23:27:46 följande:
    Här är en som har för mycket att grubbla på. Jobbigheter med tärnán igen.. Suck! Det riktigt suger energin ur en.
  • Cantaton

Sant, det är därför en sådan här tråd fyller en funktion

The Bumblebee skrev 2008-03-07 23:30:53 följande:

Trodde att jag var ensam här - efter 23-tiden brukar det vara rätt dött i trådarna
  • Thailand 08

Här sovs det inte på en fredagkväll,fast hemtjänsten hade nog nattat mej för 3 timmar sen

• bruden08

här är en som bor på BT dygnet runt

• The Bumblebee

Thailand 08 skrev 2008-03-07 23:33:00 följande:

Här sovs det inte på en fredagkväll,fast hemtjänsten hade nog nattat mej för 3 timmar sen
    Ja, du vet väl att efter 21.30 får man inte vara vaken om man är i behov av hjälp med nattliga bestyr!
  • Fenixx

jag är allt här och kikar nu i sentimmen också. även om jag är lite halvt förskyld och j-vlig.

• lycklig78

Jo, så här är det...

Min bästa vän stormade in i brudbutiken och talade om precis hur hon ville se ut som tärna: En beige romantisk klänning med rosor och släp.

Jag tappade hakan men fick inte ur mig ett ord. Vi har grönt och vitt i´vårt färgtema.. Dessutom är min syster också tärna och vi har kommit överens om att de ska ha gröna klänningar. (En dov grönfärg). Det känns som om hon inte bryr sig om mig utan bara hur hon själv ska se ut.

Nu vill jag inte göra mig ovän över en tygtrasa, men jag talade om att eftersom jag betalar hennes klänning så vill jag att den ska ingå i vad jag har tänkt, alltså grön. Ok, efter lite sura miner. Nu är hon rädd att någon som ska hyra klänning kommer att bli finare än tärnorna och jag fattar ingenting! Vad är det som är viktigt? Att jag ska gifta mig eller att hon ska va fin?

Jag blir jätteledsen. Idag tog jag upp det med henne och hon vänder allt mot mig.... Hon sms:ade mig och skriver att hon gråtit för att jag anklagat henne... Vad göra?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på